לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

חזרתי הביתה וזה..


ביום שני אפשר לומר שחזרתי סופית. שלושה חודשים בניו-זילנד ועוד חופשת סקי אחת באיטליה. 

איכשהו לא מתחשק לי לספר על זה יותר מדי. אולי זה מעציב מדי שנגמר או שקשה להסביר באמת מה קרה שם. 

מה שאפשר לומר הוא שניו-זילנד שונה. שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים. הנופים, האנשים, השגרה והרוגע... קשה להסביר את זה. 

אז אני בוחר שלא. 

אולי אני אכתוב על זה משהו מתישהו. בינתיים אני מרגיש טיפה תלוש משם ומפה... משהו באמצע, לא ברור. לאט לאט אני אחזור לעניינים. 

נכתב על ידי The Waiter , 8/3/2013 10:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  The Waiter

בן: 36





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Waiter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Waiter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)