לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sketchy


זה אני וזהו עפרוני. ביחד אנחנו נגיע רחוק. בינתיים החלטנו לעצור ולקשקש. העיפרון אוהב את זה, ולי לא אכפת. מי אני שאגיד לעפרוני מה לעשות?

כינוי:  עפרוני המחודד

בן: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

בחורים נחמדים (תרגום)


מקור: http://www.heartless-bitches.com/rants/niceguys/niceguys.shtml

כל פעם אותו סיפור: "הוא היה כזה בחור נחמד, והזונה הפריג'ידית הזאת זרקה אותו."
כמה מכתבים קיבלתי מאנשים שמצהירים על עצמם שהם כאלה נחמדים, ומתלוננים שנשים רוצות שיתייחסו אליהם כמו זבל, כי עובדה שהם, הנחמדים, נכשלו שוב ושוב במערכות יחסים איתן. זה אותו הגיון כמו להגיד שאם לווייתנים הם יונקים, ולווייתנים חיים בים, אז כל היונקים חיים בים.
באותו אופן, אם היו לך סדרה של מערכות יחסים כושלות, המכנה המשותף הוא אתה. תחשוב על זה.

אז מה לא בסדר אצל בחורים נחמדים? הבעיה המרכזית אצלם היא שהם חסרי בטחון ברמות. הם כל כך נואשים לאהבה ולהערכה שהם יעשו הכל כדי לקבל אישור והכרה מאחרים, במקום להעניק מתוך חדוות הנתינה. כך יוצא שקשה לך לדעת אם הבחור הנחמד אוהב אותך בזכות מי שאת, או שהוא כרוך אחריך בחבלי יאוש בגלל שהרעפת עליו מידה כלשהי של תשומת לב.
בחורים נחמדים משדרים חוסר בטחון, שאותו מריחות במיומנות הציידות בעולמנו. יש נשים שם בחוץ שהן "צרכניות", שמחפשות פראייר תורן שאפשר לנצל. הצרכניות ננעלות על הנחמדים, מלטפות להם את האגו, רוכבות עליהם קצת, מסמנות פס על החגורה ועוברות הלאה. לא פלא שכל כך הרבה נחמדודים מתלוננים שכל הנשים זונות, כשהנשים שהם מושכים הן לרוב צורות החיים הנחותות האלה...
עבור נשים עם עמוד שדרה, אכפתיות ויושר פנימי,  הנחמדים האלה נדחים על הסף מטעמי תלותיות, עודף הכאה על חטא וחוסר בטחון.

בחורים נחמדים נוטים להשתלח. מביאים פרחים לדייט של "בואי נשב על כוס קפה"; מנסים לקנות את לבה עם מתנות וגינדורים. הם חושבים שהם נורא רומנטיים, אבל אין להם שום חוש תזמון. או שהם מתקדמים מהר, חזק ואגרסיבי מדי, או שהם כל כך ביישנים וחסרי יוזמה שהם מסתובבים סביבה נצח עם פרצוף ידידותי ומקווים שאיכשהו, מתישהו, הם יאזרו את האומץ להזמין אותה לדייט.
הם כל כך נואשים לרצות אותה שהם שמים בצד את הצרכים שלהם ומרימים בגאון את מושא תשוקתם על נס. במקום להעריך אותה, הם סוגדים לה. זה לא עובד. היא רק בן אדם, והנס שהיא הוגבלה אליו הוא צר, מבודד ומסרס, ונורא קל ליפול ממנו.
הם למעשה חונקים אותה, שואפים להפוך את שניהם לישות אחת, מתוך חשש שאם תזוז משדה הראייה היא תיעלם או תיפול לזרועות אחר.

לבחור הנחמד יש לעתים קרובות בעיה עם אינטימיות רגשית, כי הוא מאמין שאם היא תכיר את מי שהוא באמת, היא תפסיק לאהוב אותו.
הוא תמיד יעדיף לתת לה להחליט, ויחשוב שזה מאוד מתחשב מצדו, בלי לשים לב שזה יוצר עליה נטל לא הוגן של אחריות: כל החלטה לא מוצלחת הוא יוכל לזקוף לחובתה. הוא גם לא ידבר על מה שמפריע לו, ולעתים רחוקות יגיד בפירוש מה הוא רוצה, צריך ומחפש, כי מבחינתו כל סוג של חוסר הסכמה דופק מסמר נוסף בארון של הקשר ביניהם. במקום להתפשר ולהידיין, הוא מוותר ומתכופף. כשהיא לא תעריך את הקורבן שלו, הוא יגיד ש"כל מה שעשיתי, עשיתי רק בשבילה," כאילו זה מעלה אותו איכשהו למעלת קדוש. תבין, היא לא מחפשת קדוש מעונה. היא רוצה שותף בוגר, אכפתי ושווה במעמד.

בחור נחמד בטוח שבחיים הוא לא ימצא מישהי מיוחדת כמוה. הוא משתמש בהערצה הזאת כבסיס לטיעון ש"אף אחד לעולם לא יאהב אותה כמוני." זאת לא באמת הצהרה של מסירות, זה למעשה עלבון זדוני. זה כמו לומר לה, "את טיפוס קשה, ורק אני יכול באמת לאהוב אותך, אז תגידי תודה שאני כאן." הבחור הנחמד חייב את האמונה הזאת שהוא הבנאדם האידיאלי עבור מושא תשוקתו, משום שאחרת חוסר הבטחון שלו יציף אותו בקנאה ובפחדים. לאמיתו של דבר יש מספיק אנשים מסביב שיכולים להיות בני זוג מתאימים עבורה. עובדות החיים: לעתים רחוקות אנחנו מאבדים כל רגש כלפי אנשים שאהבנו, ולכן גם אם הקשר הסתיים, הרגשות נשארים. אהבה היא לא רגש בלעדי חד-ערכי. אנחנו אוהבים הרבה אנשים במהלך חיינו, ואהבה רומנטית היא ממש לא יוצאת דופן בנושא. גם אם חשת כלפיה אהבה עזה, סביר ביותר שיש אחרים שאהבו אותה באותה עוצמה ממש בעבר, ויאהבו אותה באותה עוצמה בעתיד. והאירוניה שטמונה באמירה הזאת היא שמי ירצה לצאת עם מישהי שהיתה לא-אהובה ביסודה מלכתחילה?
בחור נחמד, יותר משהוא אוהב את אשת חייו, הוא צריך אותה: "היא כל חיי, מקור אושרי היחיד..." בלעחס! איזה מין נטל הוא זה לשים על הגב שלה? היא צריכה להיות אחראית לאושר שלך? לך תחפש.

עוד טעות שבחורים נחמדים עושים היא לחפש בחורות "מוכות גורל". הם בוחרים בכוונה נשים נוירוטיות, עם אישיות בעייתית ומטען פסיכולוגי עשיר, שהרי בחורים נחמדים מחפשים "לעזור". הבחור הנחמד חושב שאם הוא יעזור לה, הוא יהפוך לאדם טוב ונאהב יותר. הוא חושב שזה יתן לו תחושה של הישג, ושהיא תעריך ותאהב אותו יותר משום ההשקעה וההקרבה שהוא נותן. והוא בדרך כלל מתאכזב מהתוצאות.

זה מביא אותנו למסקנה המרכזית, והיא שבחורים נחמדים למעשה לא אוהבים את עצמם. אם כך, האם מפליא שגם נשים לא אוהבות אותם? כדי לאהוב מישהו אחר באמת ובתמים, אתה חייב קודם לאהוב את עצמך. ולא לבלבל בין אובססיה לאהבה.
תכניסו את זה לראש, חבר'ה: חוסר בטחון זה לא סקסי. זה דוחה.
אני לא אומרת שצריך להיות מניאק שחצן עם אגו מנופח. אתה פשוט צריך להיות שלם עם עצמך. אתה צריך לדעת מה אתה רוצה בחיים, ולחתור להשיג את זה. רק ככה תוכל למשוך ולהשיג מישהי מתאימה לקשר רציני ומספק.
נכתב על ידי עפרוני המחודד , 8/5/2009 02:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,805
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעפרוני המחודד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עפרוני המחודד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)