לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ציפור בניוטרל


מכבסת מילים

כינוי:  סטואי

בת: 48





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

אני כפי ארימה


1. שנה טובה כבר אמרתי? אז זהו.

2. אני חולה, ולכן בבית, ולכן כיף לי. הבעיה היא שמדי פעם מציקים לי מהעבודה, אך עדיין לא רע לצפות בד"ר פיל בצהריים, לגרבץ ביד אחת וללטף את החתולה ביד השנייה.

3. אם כי בד"ר פיל מארחים שוב את המשפחה המעצבנת עם הבת שהמליטה בגיל 14. יצאו לי כבר מהתחת, אלה

4. וגם קצת כואב לי, והאף סתוב ומיובש מרוב קינוחים. קרעכץ

5. בחג נסענו שעות, התייבשנו בפקקים ובסוף חגגנו עם משפחתו של קלינט. היה כיף וסבבי בבי, ויש לי חשק עז לכתוב על זה פוסט בסגנון בנות ה-12 - היינו-הלכנו-ראינו-אכלנו-איזה-כיף-היה! - אבל אני אשלוט בעצמי.

6. נסענו לירדן עם אחשל קלינט וחברתו, בדרך הצטרפו עוד כמה, ישנו באוהלים ושחינו במי-שלגים יחד עם האנשים המופתעים על הקיאקים של אבו-קיאק. אכלנו סטייקים מעולים, אני הלכתי 359 פעמים להשתין בשיחים עם פנס ופחדתי פחד מוות ובסוף גם ראינו נמיות.

7. איזה כיף היה!!

8. למרות שהייתי חולה.

9. כשחולים לא מומלץ לשחות במי שלגים, אפילו שזה נראה רעיון ממש מוצלח.

10. אמא של קלינט היתה מאוד חמודה, אבל לבסוף הצליחה להביא לי את הסעיף כשטענה שהבחורצ'יק "ממש ממש דומה לקלינט! זה ממש הוא!!"

11. ואני אומרת: זה לא נגמר עד שהאישה השמנה יולדת!! חכי חכי!!

12. בכלל, כל החבר'ה הקשישים במשפחה של קלינט שמתייחסים אלי כאילו אני התנור המשפחתי, מעצבנים אותי ברמות בלתי אפשריות. כולכם על הזין שלי, ברור?!

13. ברור?!

14. ואחד לשנה הבאה

 

נכתב על ידי סטואי , 6/10/2005 14:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,184
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , פילוסופיית חיים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטואי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטואי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)