לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nash Kolhoz!


אזהרה: ברגע שאתה נכנס לבלוג, אנא השאיר את שפיותך בצד... אל תדאג.. היא לא תחזור אלייך

כינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

האע :)


 

קיצור... נגמר החופש ובאסה רצח :\ אבל מה כבר אפשר לעשות.. חוץ מלארגן שביתה XDD

ראיתי את המערכת שלי והיא לא כל כך מפחידה... השכבה שלנו נמצאת במקום טוב :) (איפה ששנה שעברה היו י"ב)

לא רוצים להעביר אותנו לחלק הירוק של הבצפר XD והאמת.... אחלה!

החלק הכתום (איך שאני קוראת לו) שולט :)

 


 

מקווה שנהנתם וניצלתם את החופש קולחוזניקים ואנשים נחמדים אחרים :)

כי אני כן :)

ונראה לי על זה אני אספר בבלוג פרטי שלי :)

וגם כמה תמונות פה ושם XD אולי =]

 

 

שבוע הבא ימי הולדת

 

9.9- לי :)

11.9- חן

12.9- מירה וניר

 

 

 

והאמת אנלא זוכרת מי מתי...

מתי של ורה? XD ה8 או ה10... ני זוכרת שבהפרש של יום ממני

 

קיצור.. כל השאר לא תכירו ממילא.. מה אני טורחת XD

 

יאללה =]

זדיינו מפה לבלוג שלי (אלירה)

פעי

נכתב על ידי , 1/9/2007 12:13  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,954
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנאש קולחוז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נאש קולחוז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)