לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...


Starry, starry night

כינוי:  Harvest

בת: 19





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008


"תני לי להיות
לך כנפיים אהובה
אל כוכב רחוק אותך אקח
שם הרחק מעל
כל חלום ומשאלה
יתגשמו נהיה מאושרים כל-כך
כל דבר שתחפצי בו
לך אתן מיד
יום ולייל אותך אוהב
ולצידך אהיה לעד

תני לי להיות
לך כנפיים אהובה
בעולם מופלא
נוכל לחיות

את היקום כולו אפרוש כאן לכבודך
אנא תני לי, תני לי את ידך

כל דבר שתחפצי בו
לך אתן מיד
(לי תיתן מיד)
יום וליילאותך אוהב
ולצידך אהייה לעד

לי תוכל להיות
-תני לי להיות
זוג כנפיים אהובי
-אותך אקח לעולמות יפים כל כך
ונחייה יחדיו ביחד
כל היקום כולו שלנו יהיה
ונחייה ביחד
רק איתך ביחד
ואוכל להיות לך כמו כנף!
(ותוכל להיות לי כמו כנף!)"

 

(אצבעונית)

 

...

 

אל תאמינו לכל מה שאומרים לכם..

נכתב על ידי Harvest , 4/2/2008 19:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של perets ב-13/4/2008 17:24
 





9,223

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHarvest אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Harvest ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)