לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחפשת ת'עולם האבוד


אז מה אם אני על רטלין ? אז מה אם יש לי כמות של כלבים ? אז מה אם אני גרה בין כמה בתים ? אז מה אם בנוסף לכל יש לי גם כמה ארנבים ? זה לא אומר שהחיים לא טובים...

כינוי:  סטלנית הע"מ

בת: 33

ICQ: 177701524 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

פוסט ד"אי (דרך אגבי)


סתם כי בא לי לספר... זהו זה עבר, דווקא השנה, כשסוף סוף רציתי משהו קטן וטוב כולם פתאום יודעים, מברכים... לא יודעת מה עשו מהיום הזה ... בסכה"כ יום אומלל ה- 23.5.05 וזהו הוא עבר... לא יודעת אם זה תודה לאל או לא... אבל זאת עובדה, זהו המומולדת שלי עבר...

 

לכל מי שלא בירך אותי, תודה.

וברור שלכל מי שהחליט (נגד רצוני אווו =)) לברך אותי אני גם אומרת תודה.

 

יש כל כך הרבה דברים- סוף השנה !! מבחנים עבודות בלי סוף ! טוב, בסוף הסוף סוף סוף יגיע...

 

אז לא לדאוג...

 


 

אה, ד"א הגעתי למסקנה, שנשים מממש מסוגלות לשלוט בעולם.

טוב, סליחה, ניתן ת'כבוד המגיע לכם הגברים- נשים טובות בלשלוט בכם- ואתם שולטים בעולם (כה,כה מודה !!) תעשו ת'חישוב ובסוף תגיעו למסקנה שלי...

 

אתמול עשו לי הפתעונת, כמה חברות מה- X חיים שלי הפתיעו אותי ולקחו אותי לאיזה סרט, קניות, באלגנים... היה כייף. היה טוב.

 

דיברתי שם עם כמה מוכרים, לא פלירטוטים רציניים, סתם כי בא לי לדבר. אחרי שלחנות הדיסקים נכנסתי בפעם ה-3 המוכר כבר אמר לי שאני חייבת לו גלידה. אז הלכתי וקניתי אייס קפה, וגם שם היה איזה נחמד... אה והאייס קפה היה לי כן?! לא לו ...

 

טוב, צריך לישון ולקום מחר לבוקר אפרורי.. אוהבת

אני

נכתב על ידי סטלנית הע"מ , 23/5/2005 23:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



478
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטלנית הע"מ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטלנית הע"מ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)