לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

good friday



כינוי:  א. ס. פושקין

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

שיגועים משוגעים במדור בריאות הנפש.


Fact! אוויר של צבא עושה אותך תשוש ומיגרנטי עוד לפני שהיית צריך לדבר על זה שלא היו לך חברים כשהיית ביסודי. אבל האדים מתכשירי השיער של האימו קידס בתור לקב"ן עוזרים גם הם.

בבקשה, אם אתה אימו קיד וקורא כאן, דע לך, איני שופטת אותך על המוזיקה האיומה שאתה שומע, או על הלך רוחך המאוס והנמושי, או אפילו על טעמך המפוקפק בלבוש[!] [אין קץ לסלחנות!!] אבל אני לא יכולה שלא לשפוט אותך על הכמויות המטשטשות של... מוס? קרם לחות? אין לי מושג מה אתה שם שם שגורם לשיערך להיות כה קשיח וחסר חיים אבל אנא ממך, צמצם. זה מטשטש את כולנו.

 

התור לקב"ן, בכלל, מספק מלא חומר לפוסט.

נניח, הבחור עם המשקפיים העגולים ששלף לפתע לפטופ [בואנה, החרא הזה כבד. מי שגורר את זה איתו לצבא כנראה מנסה לעשות רושם רציני] והתחיל לעבוד על מה שללא ספק היה התסריט שלו.

מי אתה חושב שאתה? ברטון פינק? אלכס אפשטיין*? אתה עוד לא בן 18 וחצי, יא אומו! לך לנוח עם ספל מהביל של תה קמומיל!

 

או, נניח, שני הערסים שמשום מה, מהרגע בו אמרתי שאני גרה ליד לוינסקי, שמו לעצמם למטרה להשיג את מספר הטלפון שלי ויהי מה.

כידוע לכולנו, No means yes, ואותם הערסים לא שקטו [למרות מלמולי ה"לא נראה לי, לא נראה לי, ממש לא נראה לי" ההחלטיים שלי] והמשיכו לנסות להקסים אותי בהבטחות על עולם טוב יותר, עולם בו אני נשואה לנצר של אימפריית "בורקס פנסו".

עכשיו ברצינות,

אם אתם קוראים פה,

יש סיכוי שבורקס פנסו יהיו ספונסרים ל-FREE FOOD, פרי עצם הירך המשותפת שלי ושל מיטל?

אין לי מושג במה כרוך תפקידו של ספונסר אבל בחייכם, כמה גאוני זה יהיה מ-1 עד 10?**

 

בכל אופן, כנראה ששהייה בת חמש שעות במסדרון צר מכוסה קירות קוטג' בז'יים משנות השבעים לא הצליחה להטריף לי את השכל באופן בולט מספיק והצבא החליט שסבבה וזה, נעשה לבתזונה טסט ראן.

מילא. מקסימום, אני אלמד איך לתפעל נשק למקרה של מגיפת זומבים.

 

האופי הפשוט שצה"ל ראה בי בא לידי ביטוי בשנייה בה ראיתי את הסטטיסטיקות האחרונות של הבלוג שלי.

אם לפני הייתי שבוזה, מיגרנטית ונטועת פחד קיומי,

 

http://www.google.co.il/search?hl=iw&q=%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%94%20%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%AA&start=70&sa=N

 

http://www.google.co.il/search?hl=iw&q=%D7%90%D7%90%D7%95%D7%98%20%D7%90%D7%A0%D7%93%20%D7%90%D7%91%D7%90%D7%95%D7%98&meta=

 

הסטטיסטיקות המופרכות הראשונות שלי! איים א ריל בוי!

 

 

ועכשיו, לפינה נשכחת ממעמקי הארכיון של מיטל שראוי לעשות לה רימייק,

נשים שאני רוצה להיות הן:

והפעם! ג'ני לואיס!

פעם היא נראתה ככה ושיחקה בסיטקומים מליגת קקי-פות כמו "מיסטר בלוודיר" ["ווסלי!"] ו"איי לאב לוסי: הדור החדש" [או משהו].

כיום היא נראית ככה.

מהממת, מוכשרת ומשלבת בקליפים שלה את שרה סילברמן [עוד אישה שאני רוצה להיות היא!] ואת רוחה של דולי פרטון [ועוד אחת!].

ובסיטואציה הפנטסטית, שקשה בכלל להעלות על הדעת, בה יש לי כסף לאחד, הייתי הולכת עם תמונה שלה לספר.

 

 

נ.ב.

איזה כיף לאנשים שהולכים מחר לפול מקארטני. יש להם למה לצפות.

 

נ.ב.ב.

אני ממש עייפה. מעניין כמה אני אשנא את הפוסט הזה מחר.

 

נ.ב.ב.ב.

ראיתי היום את קיציס ופרידמן אוכלים ביחד חומוס כמו חברים טובים!

 

 

 

___

*- בתמונה שאימא שלי צילמה. באמת!

**- ספיקינג אוף FREE FOOD, הבלוג החדש האהוב עליכם,

אמנם יש בו רק פוסט אחד אבל הוא כבר הדבר הטוב ביותר בבלוגספירה וב-RSS שלכם!

ואם תאהבו אותנו מלא אז נגיע לפעילים ולראשונה בהיסטוריה של ישראבלוג יהיו שני בלוגים של שתי בנות בשם אסיה ומיי בפעילים ורק אחד מהם יהיה טוב!

 

נכתב על ידי א. ס. פושקין , 24/9/2008 19:45  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





23,620
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא. ס. פושקין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א. ס. פושקין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)