לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מלך האריות



כינוי: 

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2005

מחר היום הגדול


מחר הבר מצווה שלי :}

נראה לי הולך להיות די טוב

מה שאני בטוח שיהיה  טוב זה המקום

זה מקום כ"כ יפה!!!!

יופידידו מחר יש ךי בר מצווה

אני עוד לא ממש קולט את זה

________________________________________________________________

ועוד יותר טוב מהבר מצווה

היא חוזרת מחר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פלדמן חוזרת מחר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אחרי 5 חלומות

100 שיחות עליה

1,000,001 שעות מחשבה עליה

היא חוזרת!!!!!!

אני עדיין לא קלט את זה

זה עומר להיות אחד הימים הכי טובים שיהיו לי והיו לי ויש לי ובכל הזמנים!!!!!!!

אני כ"כ אוהב אותה!!!!!!!!!!!!!!!!!

וכ"כ התגעגעתי אליה

בתקופה הזאת

היו לי כ"כ הרבה דכאונות

כל רגע של שקט שהייתי לבד או אפילו עם עוד אנשים משפחה חברים

כל רגע שקט שלא עשיתי כלום נזכרתי בה

וגם בדברים הכי כיפיים שעשיתי גם בהם נזכרתי בה.....

ואחרי שלושה שבועות זה מגיע

ובאמת זה באמת היה לי קשה.....

היו רגעים שפשוט התפרקתי ולא הבנתי איך זה הגיוני

ואיך אני אמור לעבור את זה

ובאמת שבסוף אין לי מושג איך הצלחתי

אני עדיין לא תופס את זה שהיא חוזרת......

אבל היא חוזרת....

נכתב על ידי , 21/7/2005 21:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnivbr7 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nivbr7 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)