לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2005

חורף


דווקא לא היה חורף השבת, אבל אני התאוותי לסוף שבוע חורפי - ישנים הרבה ומבשלים הרבה. לכן, לא נתתי לשמש בחוץ להפריע לי, הסתובבתי יומיים עם פיג'מה, בישלתי וניקיתי. איזה כיף.

טוב, זה מה שתיכננתי. בפועל, כל החמים וכל החמות, כל הסבים וכל הסבתות, התאחדו כולם לחרב לי את חדוות החורפיות ולא יכלו לי.

בשישי הוזמנו לאכול אצל אמא של אלי ובשבת ההורים שלי התעקשו לבקר ולהזמין אותנו למסעדה.

אז מה.

מה, רק בגלל שלא צריך לבשל כי ממילא לא נאכל בבית, רק בגלל זה לא נבשל? מה פתאום.

לקחתי אליה רצועות דג (אמא של אלי) וטיגנתי אותם אצלה, על אפה ועל חמתה. כך עשינו פיש עם אורז לבן במקום צ'יפס. יונתן הטביע הכל בקטצ'ופ ורקד משמחה.

וגם בשבת לא יכלתי לנוח כמו שצריך, .היה לי גרון הודו אימתני במקרר, שהמתין לשנות את יעודו למרק - שאני אתן לו לחכות? חס וחלילה. הרתחתי אותו וכיפיתי וזרקתי לו לחברה: סלרי ובצל, שום, גזר ובטטה (כן, אני מגוונת) - יצא אלוהי. מרק זהוב ששלוליות שומן שקפקפות צפות מעליו. והוא כולו אומר בריאות.

וגם פלפלים מושלמים מילאתי. סיר ענק, מלא בפלפלים מכל הצבעים: אדום, כתום וצהוב. כל אחד מהם, מלא וגדוש בתערובת אורז לבן, מנוקד בחום של בשר וירוק של שמיר. הכל שוחה ברוטב אדום ונפלא.

הסיר התבשל בנחת אבל ההורים שלי הגיעו וחטפו אותנו בכח לאיזו מסעדת דגים שאין מה להמליץ עליה.

חפרתי שעה בתוככי סרטנים והתגעגעתי לפלפלים בבית.

נכתב על ידי , 9/1/2005 09:08   בקטגוריות אוכל  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)