לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2011

גרסת הנער


מועתק בלא רשות מהבלוג הסודי שלו

 

המפגש עם א, זיון על מכסה נוע בסמטא אפלה


את א פגשתי בקפה דה מרקר , נשמע נחמדה ואמרה שהייתה מתחילה איתי אם לא הייתי תפוס, הסברתי שאני רק תפוס חלקית ופנוי בזמני החופשי וקבענו להיפגש בנורמה ג'ין, בר שהכירה לי משהי מהעבר, מקום נחמד, דרום ת"א, הרבה סוגי בירות וויסקי. קבענו להיפגש ב22:30, היא הגיע עם ג'יפ, בחורה בסביבות השלושים +  שמלה קצרה וחתיכית , קצת מלאה, חזה יפה עם שמלה שהלמה אותה , נראתה סקסית, עם חיוך רחב, חייכנית, דיברנו קצת על הגירושין וכל מה שמסביב, השיחה זרמה והייתה כימיה, היה לה מבט של מישהי שרוצה והיא אמרה אני חייבת לשתות משהו כדי להירגע.... דיברנו איזה שעתיים ונשארנו בין האחרונים, בדרך החוצה עברנו דרך השירותים, היא ציינה שיש שם כיסא מוזר, הלכתי לראות ובאמת היה כסא מרופד סטייל לואי ה16 צמוד לאסלה, ישר הבנתי את מטרתו וחשבתי על הרעיון שאני יושב עליו עם זין שלוף וא מוצצת לי בשקיקה, ואחר כך עוברת לארבע ואני מזיין אותה מאחור, אבל היה עוד מוקדם מידי בשביל זה......


יצאנו לחניה, ליוויתי אותה לרכב  ונשיקת פרידה הפכה מהר לנשיקה צרפתית משולבת לשונות וידיים זוחלות, היו לה שפתיים טעימות  התחרמנו, חלצתי לה שד וליקקתי בשקיקה, מדי פעם עברו אנשים ונהנו, אנחנו המשכנו בשלנו , א פתחה את דלת הג'יפ שלה להתחבא מקבוצת גברים שחנו לידנו, החברה ביקשו שלא נפריע לעצמנו והם עזבו בשקט, א ישבה וכבר הייתה קרובה לאבר המזדקר, שלפתי אותו והיא לא היססה והכניסה לפיה, נראה שאהבה אותו. הגענו לנקודת העל חזור....... עשינו דיון קצר לגבי אתרים פוטנציאלים ובסוף החלטנו לעבור למכונית שלי ולחפש מקום, נסענו קצת עד שראיתי סמטא  חשוכה, עצרנו, כיבינו אורות ויצאנו מהרכב, התחלנו להתחרמן ולהתנשק מהר מאוד א נפרדה מתחתוניה שהיו כבר דיי רטובות , גחנה על מכסה המנוע תוך כדי שהיא מצפה לחדירה, נכנסתי בה, היא גחנה קצת והתחלנו בתנועות קדימה ואחורה, אחרי זמן קצר שינינו תנוחה וא נשכבה על הגב, נכנסתי קצת סקסרסיז וגמרתי, א רצתה יותר ואמרתי לה שזה רק הפרומו...............

נכתב על ידי , 5/8/2011 01:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)