לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2011

אכן בלגן


פגשתי את אורן על קצה הגשר בכניסה לנמל. הוא נראה טיפטיפה נמוך לגובהו המוצהר באתר או אולי העקבים שלי היו גבוהים מדי. אבל זה לא משנה כי החיוך שלו היה רחב והעינים בורקות ובכלל הוא היה נאה ומקסים ביותר אבל אולי זו היתי אני כי כשיצאתי מהבניין, רבע שעה קודם, ילד בן 16 שרק לי.

אורן לא הפסיק להחמיא ולהצחיק ולהקסים ואני נסחפתי בקלות.


שתינו קצת ואז שתינו עוד קצת. הוא סיפר על נישואין קצרים, 2 ילדות מתוקות וגירושין ארוכים וסיפר וסיפר ורק כשכבר לא יכלתי יותר, נישק אותי.


השפתיים שלו רכות ומתוקות והלשון שלו עבה ומהפנטת והקומבינציה של שלושתן הפילה אותי בשניה. הייתי יכולה להמשיך ולנשק איתו שעות על שעות.


הידים שלו כבר טיילו לי על הגוף והזירמומים והדיגדוגים כבר התפוצצו לי בראש וטיילו אל עבר התחת כך שלא היתה ברירה, היינו חייבים למצוא מקום שקט לפני שיגרשו אותנו משם בעוון פגיעה בצניעות הציבור.


חלצתי את העקבים האימתניים כדי שנוכל ללכת חבוקים בנוחות ולעצור בכל מני פינות אפלוליות להמשיך ולטעום את מה שהפסקנו לפני רגע. עד שהגענו ונסענו ועצרנו רגע ביילו לקנות דורקס אדום (לא מומלץ אבל זה מה שהיה להם) והגענו לבית הריק והמבולגן שלי.


הפשטתי את אורן ברגע ובלעתי את איברו. תוך שניה הוא גדל וגדל.. המשכתי לבלוע, סקרנית לראות כמה יגדל ;). כשהגיע לגרון הפסקתי. בכ"ז ייעדתי לו שימושים יותר מעניינים. 


אורן פינק אותי פעמים ונרדם. אני לעומתו, לא נרדמתי כל כך בקלות. בכ"ז לא ישן גבר במיטתי כבר כמה שנים. קמתי, הסתובבתי, הכנתי לעצמי קפה, קראתי קצת (שם הרוח - מעולה) ונהיה ממש קר. כיסיתי אותו בשמיכה והוא התעורר וחייך חיוך מקסים. נכנסתי להתכרבל בו כשמתי לב שהוא מוכן לסיבוב נוסף. גם אני הייתי מוכנה ומזומנה חיוך. הפעם כבר נרדמתי בקלות ובחלומי הראשון, כל מני אנשים דיברו אלי רוסית גבוהה. חלק הבנתי וחלק לא. זה היה חלום קל, כמו לרכב על אופנים ...

 

בבוקר כבר לא נותרו לנו קונדומים. הוא לקח אותי לאוטו שהשארתי בנמל ונסע ליום כיף עם הבנות.

הטעם שלו נשאר לי בפה והריח על המצעים

יאממי

 

to be continued

נכתב על ידי , 20/8/2011 15:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)