לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2012

BJ


הגיע היום הבוקר לדירתי

גבוה ומכוער כמו שזכרתי

פטפט אותי לדעת

ואז החל לגעת

חיבוקים חמים ועוטפים

קרא לי בשם שאמא שלי וסבתא שלי קוראות לי

נישק אותי נשיקות קטנות קטנות ורכות

על שפתי

ולחיי

על שתי עיני

על מצח וסנטר

כמו שאני מנשקת את ילדי

כמו שילדי מנשקים אותים חזרה ברגעי עדנה יתרה

ואני

נהייתי רכה נימוחה ומתמסרת לליטופיו ונשיקותיו

וכשחפן את שדי והתפעל מהם מאד, התמלאתי רעד וגל של עונג גדול פעם בי, ממרכז הווייתי ועד קצות אצבעותי 

הוא שתה אותי ואכל ולא שבע ומלמל באזני מתיקויות דבשיות פרחוניות מרפרפות

עד שגמרתי בכל כך הרבה דרכים 

כמה וכמה פעמים

וכולי התמלאתי ליאות עדינה.

 

נחנו מעט ודיברנו הרבה. הוא איש עצוב וחרדתי וברוך כשרונות שלא מודע ליכולותיו או שיכולותיו מרוסנות על ידי פחדיו ואמונותיו, ששם את עצמו בסוף כמו שהייתי אני לפני שאמרתי די. ליטפתי אותו וערסלתי אותו והכנסתי אותו לתוכי עד שגמר בקול גדול וחיוך ענק האיר את פניו.

לפני שהלך הכנתי לו ארוחת בוקר קטנה ופשוטה. חביתה וירקות פרוסים מוזלפים שמן זית ולימון, לבנה וגבינה עזים חריפה. בפולניות בסיסית הוא מחה קלות ואז אכל בתאבון ורץ לענייני ילדיו ואני סגרתי אחריו את הדלת בחיוך רחב ועמוק.

נכתב על ידי , 6/1/2012 21:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)