לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

ארטישוק. לא המסעדה, הטראומה.


כמה זה כבר יכול להיות קשה לבשל ארטישוק... זה מה שחשבתי לעצמי כשראיתי בסופר תפרחות ארטישוק סגולות ירקרקות יפיפיות כאלה.

הם אמנם שכבו במקרר שבוע אבל אתמול החלטתי לבסוף שצריך לממש את הפוטנציאל - "כמה זה כבר יכול להיות קשה"

הרתחתי מים בקומקום, הנחתי את התפרחות בסיר ואת המים הרותחים שפכתי עליהם.

דברים בסיר, מים רותחים מלמעלה. זה בטח כמו פסטה, הסקתי והוספתי קצת שמן ומעט מלח לסיר.

לא עברו שתי דקות וריח פלסטיק שרוף התפשט בכל פינה בבית. הילדים רצו החוצה על נפשם, אלי התקדם באומץ לעבר המטבח וכיבה את האש מתחת לסיר המסריח ואני כיסיתי את המפגע באוזלת יד ופערתי את כל החלונות בבית, משכנעת את עצמי שכל הסיפור הזה בכלל לא קרה.

היום ניסיתי פעולת הצלה. החלפתי את המים הסגולים וסחטתי פנימה שני לימונים גדולים.

המים החליפו גוון לירקרק בהיר והריח המחליא נעלם - או, זה משהו. יותר טוב משאשתי.

נתתי לארטישוקים לשחות איזה רבע שעה בלימון לפני שאיבדתי את הסבלנות ואזרתי אומץ לטעום.

חיסלתי שניים.

היה מגעיל.

מה עשיתי רע?

נכתב על ידי , 5/3/2005 23:11   בקטגוריות domestic  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)