לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

חלק א': ספונטניים ורגישים


שלא באשמתי, הופיעה השבת ובאמתחתה מזג אוויר אביבי במיוחד. הרגשתי שהיא תבוא ככה כבר מאתמול והודעתי לאלי מראש, שיוצאים לטייל ביי הוק וביי קוק וביי כל בני דודיו וכדאי שיתחיל להתרגל לרעיון מ-ע-כ-ש-י-ו!

"לאן?" - הוא הקשה

"מה זה משנה?", עניתי "החוצה. לכל מקום רק שיהיה בחוץ" וגם שמעתי שיש פסטיבל ארטישוק.

כשגם בחדשות הודיעו על פסטיבל ארטישוק, אלי הצהיר שיהיה עמוס, דחוס ומסחרי - אולי חבל.

לא! עמדתי כצוק איתן, שומרת על מטרותי, מגנה על זכויותי ולא יזיזו אותי מפה, לא לא אתפנה, יהודי יהודי לא מפנה יהודי יהודי

נקום מוקדם בבוקר!

נכין סנדביצ'ים!

נבשל ביצים קשות! ונצא!

אני הייתי החלטית, שזה משהו.

 

בשלוש לפנות בוקר, מול פרק חמישי ברצף של אודיסאה 5, נשברה קצת חומתי הבצורה. טוב, נו, אולי לא נצא מוקדם בבוקר.

דווקא המוקדם התבצע שלא בשליטתינו. הילדים התעוררו מוקדם כהרגלם והקפידו להפוך את הבית בשקט. אחרי שעתיים פעלתניות, הם נזכרו לריב על השלט בצרחות ורק אז התעוררנו לגלות את הדקורציה החדשה בסלון (כמו בכל שבת בבוקר). היום היה מגדל כריות ספה ועל ראשו התנוססה פירמידת ברביות לפי היררכיה ברורה ובראטס פרחה בראשה, שומרת על שיווי משקל מרשים, בעזרת תיק צד משמאל ושרשרת אימתנית מימין. את הקונסטרוקציה הנ"ל, הקיפה חומה בצורה של קלטות וידאו שבורות כמובן המשמשות לעת זקנה בתפקיד לגו.

הייתי עיפה מכדי לכעוס וכל מה שרציתי היה לסיים בנחת פיפי קטן ולחזור מהר לישון, אלא שברגע שנצפיתי ע"י האוייב, כבר לא היתה לי תקנה.

"אמא תעזרי לי"

"אמא אני רעב"

"אמא הוא אמר לי"

"אמא היא עשתה לי"

החזרה לישון הפכה לחלום רחוק ואם כבר קמתי, הרי שאין סיבה לא לחזור לתוכניות המקוריות. גם אם אלי מתעקש לעשות את עצמו ישן עמוקות. חרופים עמוקים בתוספת חרחורים, לא ירמו אותי, גם לא תנועות עיניים מהירות. אני ערה, משמע העולם קם. פסטיבל ארטישוק היר ווי קם. הורי הורי. ב ו ק ר   ט ו ב.

שעתיים שלוש אח"כ, נגררנו לאוטו עם צידנית, אוהל מתקפל, שק שינה, כדור וכל הברביות והברטסיות מהפירמידה. ככה זה כשאחנו קמים מוקדם ומתארגנים צ'יק צ'ק. אבל הי, ידענו בדיוק איפה מתקיים הפסטיבל ואיך להגיע לשם וחסכנו המון כסף על סנדביצ'ים שהבאנו מהבית.

נכתב על ידי , 19/3/2005 20:25   בקטגוריות יסורי החופש הגדול  
הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)