לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2005

נגמר? אח אופטימיים


חלק א': ספונטניים ורגישים

חלק ב': טייסת ראשית

חלק ג': סוחטים לי רגשית את הארנק


אלי היה רעב וגם נורא התחשק לו לעשות מנגל.

כראוי לאנשים מסודרים וספונטניים שאנחנו, יש לנו בבאגז' ערכת מנגל. אמרנו ניסע לנתניה, נקנה בשר, נעצור בצד, אלי ינפנף ונשבע. אולי אפילו נראה פרפר.

רבע לפני כביש החוף, אלי אמר שחסרים לנו המזלגים. הוא שכח אותם אצל גיסו במנגל המשפחתי האחרון.

 

עצרנו בצד, בסטקיה של אסא.

לא היו פרפרים.

אלי עושה בשר יותר טוב.

חזרנו הביתה עייפים אך רעבים.

נכתב על ידי , 19/3/2005 22:33   בקטגוריות יסורי החופש הגדול  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)