לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2005

לא שיקרתי - הקדמתי את המאוחר


הם לא באמת מתו באותו היום עצמו, רק נחו בפינת האקווריום, ללא תזוזה. בדיוק בתנוחה שבה מצא הדג השרדן את מותו.

מה יכלתי לחשוב?

אחרי שנרגעתי, אמרתי "נבדוק". לקחתי מקל ארוך בדיוק במידה, ו.. מסתבר שהפרעתי להם במנוחתם וכן, גם דגים ישנים. כמעט כולם הגיבו למקל. הדג המנקה לא. אבל מה אני יודעת על דגים מנקים? אולי זה טבעם, לא לזוז אפילו שמקל ארוך בדיוק במידה, מפריע את מנוחתם. אולי הם ישנים ממש ממש חזק?

 

למחרת, ראיתי במו עיני את דגי הזהב השכנים, נוגסים בסנפיריו של הדג המנקה. זה נראה כמו הוכחה חותכת, אז הוצאתי אותו בדיסקרטיות מהאקווריום והתפללתי לאלוהי הדגים, שהילדים יאמינו שהוא מתחבא בקטר הצעצוע.

הם אפילו לא שמו לב.

נתתי לדגים מעט אוכל, להתגבר על הטראומה והמשכנו בחיינו.

 

גם למחרת, נתתי לדגים מעט אוכל. נשבעת שהתכוונתי לתת להם מעט, אבל נשפך לי. אלי אמר שהם ימותו מזה מייד, אבל רק בבוקר שלמחרת, נמצאה גופה צפה.

 

אז ככה זה כנראה. קטן מיכלינו מלהכיל יותר מדגיגון זהב אחד.

זה מה יש ועם זה ננצח.

 

נכתב על ידי , 14/4/2005 11:35   בקטגוריות תודה על הדגים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)