לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

DICK B HORNY


(עיוות פופולארי לשמו של Nick Hornby כמובן) אני קוראת עכשיו את How to be Good שלו ובכל פעם שמביטה בעטיפה, משתעשעת מחדש.

הספר עצמו מרתק ומתסכל כאחד (טרם בסוף) כולו כרוניקה של ויכוחים בזוגיות. זוגיות בריטית כמובן, שמתנסחת מאד ברור ורגוע. בניגוד לזוגיות ארצישראלית מצוייה (שלי) שצורחת וצווחת (אני) כך שגם הדודה מבנימינה (שאין לי) תוכל לשמוע כל קללה ואת הנימוקים לעלבון.

הסיפור מסופר כולו מפי האישה, שהיא רופאה ולכן בטוחה שיש לה טאבו על עשיית הטוב. בעלה, לוקח את העניינים קצת רחוק מדי בויכוח. לא, הוא לא מביא פטיש 5 קילו, אם כי אני במקומו הייתי שוקלת ברצינות את המהלך, אלא - וזה הקטע המרתק - מוצא גורו שכולו טוב, משכן אותו בבית ויחד הם מתכננים להפוך את העולם כולו לטוב יותר. בדרך, הם רומסים אותה ואת הילדים. מביאים הומלסים הביתה ולכל השכונה, מחלקים את הצעצועים של הילדים למקלטים לילדים מעוטי יכולת, מבלי לבקש רשות ובכלל משתלטים על הטריטוריה.

היא גם בטוחה שהיא אינטיליגנטית - וזה הקטע המסתכל - ובכל זאת לא מצליחה למצוא טיעונים שישכנעו את בעלה לחזור לשפיות. אני קוראת ועוצרת את עצמי מלצעוק לה "הי, את והילדים גם אנשים שיש להתחשב בהם. אפילו לפני שמשפרים את איכות חייהם של ההומלסים". טוב, ניסיתי לצעוק לה פעם, אבל היא לא שמעה. האמהות האחרות בגינה לעומת זאת, הסתכלו עלי קצת עקום ולקחו את הילדים שלהן לגינה אחרת.

הורנבי קולח, אחרת לא היה בסט סלר שמונים פעם רצוף, מאידך, זה הספר היחיד שלו שלא נכנס לרשימה. אולי זה אומר משהו על הבחירות שאני עושה כשאני מואילה בטובי לקנות ספרים בכסף מלא. כמעט מלא. למעשה החלפתי מתנת פרדה מהעבודה (ספר בישול, ספר טיולים בארץ ושני דיסקים) בספר הזה, שניים של טרי פראצ'ט, שני ספרי ילדים (עוץ לי גוץ לי המחזמר ותורה בחרוזים), אחד מתנה לפעוטות ואחד מתורגם על אמא עמוסה. יש טייטל, אין ספק.

 

כשאגמור לקרוא את הערמה, אהיה חייבת להתחיל לחפש עבודה.

נכתב על ידי , 16/5/2005 19:02   בקטגוריות ביקורת  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)