לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

זמן


זמן עובר אחרת בחופש. זה ידוע, אבל שגוי.

בזמן חופשה, הזמן עובר כהרגלו. אלא שבימי כולרע הזמן מזדרז, כאילו חשוב לו מאד לעבור מהר יותר. כאילו הוא ממהר לפגישה עם זמנים אחרים.

בימי כולרע, שותים קפה, אפילו איכותי ביותר, בלגימה אחת. בזיפ. לא מרגישים טעמו אלא רק את החום בו מחליק במורד הגרון. דברים אחרים מציקים.

בימי חופשה, הכל אחרת כמובן. ממצים טעמו של הרגע.

 

עד שמתגנבת לה לאיטה, מחשבה דגאנית, אל הרגע. מכסה בעננים דקיקים את בוהקו של היום. מערפלת אך במעט את צלילותו של האוויר. עדינה ושברירית היא, מוצאת את דרכה בריחוף אל חדרי הלב עד שיד נינוחה, מנפנפת אותה משם.

אבל היא, ערמומית כזבובון מצוי, מתנפנפת וחוזרת, מתעבה מהתנופה. היד הלאה, ממשיכה לנפנף, עד שתיתגרש ותלך לחפש לה מחסות אחרים.

נכתב על ידי , 19/5/2005 14:04   בקטגוריות פואטיקה בגרוש וחצי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)