לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2005

פאי שוקולד אלוהי


עוד שעתיים אני לא פה, אז מהר לפני שאשכח, פאי שוקולד אלוהי. כרגיל, יצא לי בפוקס:

תחתית בצק פריך:

2 כפות אבקת קקאו במקום קמח. לרדד בתבנית 24 עגולה מתפרקת ולהכניס לפריזר לכמה שבא.

אחרי שקופא, להוציא לתנור חם 200 מעלות. 10 דקות עם כיסוי שעועית (נייר פרגמנט מקומט ועליו משקולת שעועית או חומוס או גולות). להוציא אחרי 10 דקות את המשקולת, לעשות חורים בבצק ולהמשיך לעוד 5 דקות בתנור.

מלית מוס שוקולד:

להרתיח שמנת מתוקה (250 מ"ל) ולשפוך לקערה ובה 100 גרם שברי שוקולד. להמיס את השוקולד בשמנת. לקרר.

לערבב שני חלמונים לשוקולד הפושר/קר.

להקציף שני חלבונים עם כף סוכר, לקפל לשוקולד.

את כל התערובת הנוזלית, לשפוך על גבי התחתית ולאפות ב- 180 מעלות (תנור חם מראש) 10 דקות. לכבות את התנור ולהשאיר בפנים לעוד רבע שעה. יוצא מוצק למעלה ורך בפנים אם כי ניתן לחיתוך לפרוסות.

אפשר גם בתבנית מרובעת, לחתוך למרובעים ולהעמיד פנים שאלו עוגיות מתוחכמות.

אחרי שעה לא נשאר כלום.

 

נכתב על ידי , 25/6/2005 15:00   בקטגוריות אוכל  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)