לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2003

תחרות


עליכם לספק מתכונים שיהיו בו זמנית:

  • קלים להכנה
  • ראויים להגשה לשולחן אורחים וחג

היחס בין שני אלו, צריך להיות הפוך. כמה שיותר קליל להכנה, ככה יותר מרשים וטעים: לא יותר מ- 15 דקות הכנה (לא כולל אפיה, בישול ללא השגחה, קירור או הקפאה), לעומת זאת, התוצאה הסופית, צריכה לסחוט מחמאות גם מהחותנת המקפידה ביותר (שלי מותק רוב הזמן, זה בשביל הפרנציפ. דוגמא).

 

 - היש כזה דבר, תשאלו.

יש. רוב הרפרטואר שלי, הוא כזה, אבל קטן מדי ואני צריכה להרחיב אותו.

אז, יאללה, תגלו לי הכל, ואם אין מה, תשאלו החמות, הפקידה, השכן המובטל - כולם!

מתכונים קלילים אני מחפשת!

 

כל המכונים יבדקו על רטוב

והמתכון שמקיים בחובו את היחס הטוב ביותר, בין השניים שצויינו למעלה, יזכה!

מה הפרס, אני עוד לא יודעת. פתוח לדיון.

 

 

כדי להדגים שבביזנס עסקינן, להלן סלמון בילי

לחמם תנור - 180 מעלות.

חצי קילו, פילה סלמון, כמו שהוא קפוא מהפריזר - שוטפים, מקרקפים העור, פורסים (אפשר ואם ממש לא, שתי דקות בקערת מים ועכשיו אפשר - לא להפשיר לגמרי!) ומניחים בתבנית פיירקס לתנור.

בקערית נפרדת לערבב: מיכל שמנת מתוקה + כפית חרדל כלשהו (עדיף עם גרגירים מתפצחים) + קמצוץ מלח + אגוז מוסקט.

לשפוך מעל הסלמון. להכניס הפיירקס לתנור חם. לחכות רבע שעה. להוציא.

מוכן.

להגיש

לאכול

איך טעים ויפה (כתום ולבן עם נקודות צהבהבות) ומצויין.

 

 

 

ולכבוד החורף חמין אלוהי וקליל:

 

יום קודם מוציאים קילו בשר שריר מהפריזר למקרר

מתישהו קודם, כשנזכרים, שופכים לקערה חצי כוס שעועית אדומה (חובה בשביל הצבע) וכוס חומוס (רשות) ומכסים במים אם נזכרים בדיוק כשצריך ולא רגע קודם, לא צריך להשרות, אלא לזכור לבדוק את החמין בלילה ואם הקטניות שתו לו את כל המים, לכסות שנית ברותחין.

 

מלאכת ההרכבה:

שוטפים הקטניות המותפחות, ומפזרים בתחתיתו של סיר גדול. מנקים תפוחי אדמה (אפשר גם לקלוף, אבל זה זמן, לשיקולכם) מסדרים סביב דפנות הסיר. במרכז הסיר, על גבי הקטניות, מניחים עצם שנרכשה מראש (יש לי סטוק של עצמות בפריזר. אני הרגתי לברדורבשבילם, אבל אתם יכולים לקנות מהקצב ולבקש אפילו צלע. יותר שמן = יותר טוב) מוציאים הבשר מהמקרר, שוטפים, מנקים ומניחים מעל העצם. חותכים רק אם לא נכנס לסיר .

ברווחים, דוחפים שיני שום שלמות, שטופות, לא קלופות ובצל קטן.

 

תבלינים: כפית פפריקה מתוקה, כפית קינמון, כף מלח, 1/2 כפית פלפל, כפית כמון אפשר גם - ציפורן, אגוז מוסקט, הל (ממילא זה יובלות בתנור, הכל מתערבב ולא מרגישים)

חיפוי - אם אין שעועית אדומה, כף קפה שחור עושה את מלאכת הצביעה יופי.

 

את כל הנ"ל מפזרים מעל הסיר. על הכל שופכים מים רותחים (מהקומקום החשמלי) ושמים על הגז מחכים שירתח.

זה הרגע, להדליק תנור על חום נמוך (100 מעלות) או להפעיל תוכנית שבת אם יש.

כשרתח, מכסים הסיר במכסה תואם, מכניסים לתנור ושוכחים ממנו עד שהריח מזכיר לנו.

 

אפשר גם:

ביצים - הסיר על הגז, המים רתחו, עדיין לא הוכנס לתנור - זה הזמן הוסיף ביצים

אורז - בשקית קוקי: כוס אורז + כוס ורבע מים + כף שמן + מעט מלח. זהו, צריך להיות לבן. אם נזכרים פתאום בניגוד למכינים מראש, המים צריכים להיות חמים. קושרים השקית. מניחים מלמעלה, מחוררים פעם אחת עם קיסם.

חיטה - כמו אורז, אפשר גם +שום.

 

הכל כולל הכל, לא יותר מרבע שעה. ובכל זאת שנים בתנור עושים את העבודה ויוצא מעדן נימוח, קטיפתי, מנחם ומפציץ.

 

 

ככה אני רוצה, כמו השניים שנתתי למעלה.

כל סוגי המאכלים ובלבד שירשימו, יפעימו ויתאימו לעצלנית כמוני.

 

מתכונים, רצוי וגם כדאי, לפרסם בתגובות, אבל גם במייל אני מקבלת

הצעות לפרס - במייל בלבד.


עדכונים ותוספות:

1. מתכוני טיגונים לא עומדים בכללים. דורשים הרבה יותר מדי זמן ליד קלחת רותחת מבעבעת.

2. שגיא קופר קרא לי פולניה קמצנית. הא!

3. אין יותר מדי רייטינג. נשאיר ככה לסוף השבוע וביום ראשון נחליט.

נכתב על ידי , 30/10/2003 09:34   בקטגוריות אוכל  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)