לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

טיקלים


טיקל טיקיי. ת'טיקיי לא צריך. נותרו רק 200 עמודים באנגלית צפופה

ואני פה. במקום.

יפטרו אותי עוד לפני שממש התחלתי.

תנו בצפירות הרגעה, זה נשמע כמו סינית גם לי. זה גם נקרא כמו סינית.

סינית אנגלית כזו.

 

משהו פשוט כמו סצנת הפתיחה ב- ALIAS היום. סקאלי ומאלדר רוכבים על אופנוע, שניה לפני שמתנגש ברכב, היא יורה בלון שנדבק למטוס טס מעל ומושך אותם אתו (זה F-15 לא זה ספיטפייר).

בסצנה הבאה, הכל טוב וכלום לא קרה.

כאילו לא היתה לפני רגע הסצנה המופרכת ועם זאת המרתקת ביותר מסוגה.

ומה תגידו על האלמנה השחורה. זיון אחד היה לה מתחילת הסדרה. אחד.
בתחילת הפרק גמרה סוף סוף ובסוף הפרק תקעה בו סכין. שתתנזר, יותר בריא לה. ככה מוציאה את כל האגרסיות על הבד גייז.

 

ל- timeout יש אתר חדש (אין לינק, לכו עם האינטואיציות). הזמנתי ספא וכרטיסים. לא בטוח שאגריל, אבל כבר הגרילו אותי פעם וקיבלתי את ישנה של יושימוטו. הצטרף אחר כבוד לערמה ליד מיטתי.

יש לי הרגל מעצבן, לא להתחיל ספר חדש בעודי קוראת אחר (נאמנות כזאת, באה יחד עם "לא לעזוב עבודה כל עוד לא מצאתי חדשה"). אלא אם כן, הקודם הינו בלתי קריא בעליל (למשל שר הטבעות). תקנות בית השיכר אינו בלתי קריא אבל גם אינו מהנה במיוחד.   מלכוד.

הערמה ליד מיטתי הולכת וגבהה, בעוד אני נתקעת על תקצירים: פוסטים, טורים, כתבות קצרות במיוחד, שום דבר שדורש ריכוז גדול יותר משל אמבה. גם לילדים אני מקפידה לקרוא לפני השינה, שירים. היום שוב את צ'וקובסקי. מתורגם.

נרדמו מפוחדים.

 

לילה טוב.

נכתב על ידי , 3/11/2003 01:10  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)