לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

סודות אטום


עוד קטע אחד על בנות בנים ונהייה פה בלוג קונספט מהסוג שמביא גברים מזילי ריר כאורחי קבע (לא להעלב, אני מעדיפה גברים במצב מזיל ריר).

אז לטובת שלום בית, רק הבהרה קטנה ומייד אחרי זה, תפריט ארח"צ.

 

הבהרה:

בנות נהיות חרמניות בזמן ביוץ.

ככה זה. מחזוריות שבוע שבוע, כמו טבחים בצהל.

שבוע סיוט

שבוע הפסקה

שבוע גן עדן (זה הביוץ - לזמן הזה צריך לכוון. לא גברים כמו מרקופריד. השאר)

שבוע הפסקה

והכל מהתחלה.

 

הריון זה אותו כנ"ל רק לפי טרימסטרים.

3 חודשים ראשונים - סיוט: הקאות, בחילות, הכחשה

טרימסטר שני - גן עדן: פריחה וזוהר, ברק בעיניים ואוגזמות חזקות יותר, הרבה יותר (למה נשים דתיות מבלות את מרבית חייהן בהריון? כן, בשביל השליש השני)

טרימסטר אחרון ודי - מן ערבוביה של הנאה, כבדות ורצון בלתי מתפשר שהכל יגמר כבר ודי.

שלא תגידו "לא ידעתי, לא שמעתי, שתו לי, אכלו לי"

 

על המחזוריות ההורמונאלית של גברים, אני לא יודעת מספיק. אף אחד לא יודע מספיק. אבל אחרי תצפיות אלי מעמיקות, אני בטוחה שיש. פעם בשלושה חודשים, כמו עונות השנה:

שבוע קנאה וזעם

שבוע אהבה יוקדת

חודשיים וחצי חרמנות בסיסית

וככה בדיוק אני אוהבת אותו!

 

ועכשיו תפריט:

פתיח

- סלט חסה ירקות עם בולגרית קצח גרעינים וויניגריט

- סלט עלים עם פילטים תפוז קלמנטינה, גרעיני רימון וויניגרט תפוז

עיקרית

- כבדי עוף על פירה צהוב כתום

- פלפל ממולא או קציצות (עוד לא התקבלה החלטה)

קינוח

- טריפל: כוסות שקופות ובהם עוגת הבית + סלט פרות + גלידה

יהיה דיסקו

לכו לנגב את בלוטות הרוק על איזו פיתה חומוס




עדכון: היה טעים

לא נמצאו עלים. הוכנסה חסה גם לפילטים

כבדי העוף שודרגו בהבזק של רגע עם רוטב דם, נגירי בצל, דבש ויין

הוחלט פלפל ממולא - יונתן זיהה את הריח מיד בבואו  מן הגן ורייר עד הארוחה. אז, לא הספיקה לו סבלנותו לסלטים, ניגש מיד לממולא, גמר, וביקש עוד.

הטריפל דווח טעים.

אלי תירגל טעמי פירה (היה לו חדש). סומנה חדירה מוצלחת.

 

והעיקר - החברה היתה מצויינת

אכן, דיסקו.

נכתב על ידי , 7/11/2003 09:01  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)