לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

אחותי בהריון


אחותי בהריון והיא מכחישה.

זה סקופ, שלא מהעולם הזה. בעיקר כי היא לא נשואה.

טוב, לא ממש סקופ. יותר סקיפ סקופון, סקיפונצ'יק. היא ובעלה לעתיד, מחפשים בימים אלו ממש, מקום הגון מספיק לקיים את מסיבתם הגדולה. בשעות אלה ממש, הם לוקחים את הורי לטעימות.

אצל אבא שלי, הרים וגבעות יפלו ויקומו על טעימות. אני יודעת, הייתי בסרט הזה כבר.

יש תאריכים פתוחים, כולם ממאי והלאה.

חישוב זריז, חישוב זריז... במאי היא תהייה בחודש שישי, בהחלט עם בטן. לא מצב רצוי.

צריך להקדים חתונה.

אבל היא מכחישה.

 

רגע, אם היא מכחישה, איך זה שאני בטוחה כל כך? תשאל הקוראת החשדנית (בנים לא קוראים פוסטים עם המילה חתונה בפנים)

מתקיימים בה כל סימני המצ"ד:

- מחזור, שאין

- ציצי גדול, קשה וכואב

- דקירות בכיוון כללי רחם

אבל היא עשתה בדיקה ביתית אז היא יודעת.

היא מתעלמת לחלוטין מגן המכשפות שזורם במשפחה עוד מאז סבתא רבה שהיתה מכשפה גדולה באוקראינה והודיעה לכל הנשים בכפר, באמצעות הרחה בלבד, מי בהריון, מי עקרה ומי השתרללה עם הקוזקים (בזה טוענים המקטרגים שנעזרה בתצפיות).

 

איזה כיף, תינוק קטן במשפחה.

מעניין איך תראה?

אוי, אני צריכה לספר לה שכבר מסרתי את כל ציוד התינוקות שלי ואת רוב הבגדים.

נכתב על ידי , 16/11/2003 18:49  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)