לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2005

50 מליון


9:00 בערב, בטלויזיה מתנגנת פרסומת לפיס

אלי: "50 מליון, חבל"

בילי: "מה חבל"

אלי: "לא מילאנו פיס"

בילי: "אז תמלא"

אלי: "לא יכול. ב- 8 נסגרו הקופות"

 

מהדורת חדשות: "נשאר 30 ומשהו מליון, השאר למס הכנסה"

אלי: "אה... לא שווה שלושים ומשהו. אני נותן 2 מליון לכל קרוב משפחה רחוק - לא נשאר כלום לפנסיה"

בילי: "נחלק חצי מליון לקרובים שלך ומליון וחצי לשלי"

אלי: "מה"

בילי: "יש לי פחות קרובים"

 

9:30 בערב, שוב מתנגנת פרסומת לפיס

אלי: "אמרו שאפשר למלא עד 11 בערב"

בילי: "אז לך למלא. אתה בדיוק בפרופיל של הזוכה הממוצע: נשוי, שכיר, מגוש דן. תמלא במכונה ותדאג שישימו שמה 8"

אלי: "אם אני זוכה, אני מייד חוטף התקף לב"

בילי: "מבטיח? יאללה רוץ, לפני שיסגרו."

נכתב על ידי , 26/9/2005 22:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)