לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

הרגלי אכילה מוזרים


קרובים לצלחת מגחכים על שילוב של גבינה צהובה ושוקולד.

אלי דווקא, מאד אוהב את השילוב הזה ובכלל כל הנושא משגר אותי מליון שנה אחורה. לטוני.

טוני היה חייל בודד ממוצא אנגלו-משהו ששרת איתי בצבא ונודע בעיקר בהרגלי האכילה המוזרים שלו. הוא היה מערבב מין בשאינו מינו, בצורה פשוט מזעזעת ובעיקר יזכרו לטובה השילובים הבאים.

  • מלוי סופגניה בטונה וחרדל
  • סנדויץ' טונה עם ריבת שזיפים צהלית
  • טבילת נקניקיות טבעול במעדן שוקו - כן, הוא היה צמחוני. מעניין שעם כל הגסטרונומיה המופרכת הזו, בבשר הוא לא נגע ולא רק מהטעמים המקובלים בצבא. הוא באמת האמין בזה.

כל שאר היחידה, היתה די מפונקת, בסטנדרטים צהליים כמובן. היה לנו מקרר קטן ובו שלשות של גבינות לבנות בטורים ושורות. אספקה יומית של מעדנים ושוקו (שהיו מיועדים לצוות אוויר אבל נזללו ברובם עוד לפני שאיזה עטלף שם טלף על מפתן היחידה) ובחורף, אבוקדו, גבינה מלוחה ותפוזים.

טוסט אבוקדו וגבינה מלוחה, מעדן חורף מומלץ, מאז ועד היום (וברקע בואי או ניק קייב, תבחרו).

נכתב על ידי , 20/12/2003 00:39   בקטגוריות אוכל, נוסטלגיה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)