לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2004

תחל שנה וברכותיה


 נגמרה 2003, מתחילה 2004. עשו לי חשק לסיכומים, הבלוגרים הנבחרים של YNET. 

 

לא היתה רעה אלי 2003. לא ממש. אחיותיה הגדולות 2002 ו- 2001 הרביצו לי יותר חזק. 2003 ליטפה, ניחמה והבטיחה עתיד.
שלוש מתנות קיבלתי השנה. קיבלתי את עצמי מחדש, במראה הישן שלי, בגודל המקורי עם הבטחון היחסי הרגיל ובלי מרעין בישן, רעות חולות שאיימו בהם.

 

קיבלתי בלוג חדש. אני לא יודעת אם פה זה יותר בית או יותר תחביב. מקום או מוצא. בכל מקרה, הנאה גדלה נרשמה.
וקיבלתי עבודה חדשה, שכרגע נראית כלא רעה בכלל וגם זה בהמעטה מחשש הטפו והעין.

 

מה זה קיבלתי? עשיתי דיאטה, עשיתי לי בלוג, עשיתי עיניים. בסיטואציות אחרות, בשנים קודמות הייתי נופלת. נופלת וקמה אמנם אבל כאב לא עוזב בלי צלקת. אני מוקירה את אלת המזל הרע שהואילה בטובה להתעלק על אחרים השנה ולעזוב אותי בשקט. אני מודה למרקורי שהיה בנסיגה בגיזרות אחרות אל מול סימנים אחרים ולא היה דחוף לו לסגת דווקא אצלי. 

 

נתנו לי השראה השנה:

 - ויקי כנפו. בגלל התעוזה. בגלל רוח הלחימה. בגלל שאין בה פחד.

- בחורה שעבדה איתי בעבודה הקודמה. פגשתי אותה אחרי חודשים שלא התראינו והתקשיתי לזהות. היא רזתה.

- אמא שלי. למה? ככה. היא תמיד נותנת לי השראה.

 

חוץ מזה עיצבנו אותי השנה כל מני אנשים שמופיעים בטלויזיה וחושבים שאני מטומטמת.
- עיצבנה אותי שרי המנותחת, המצוחצחת, המזוייפת והדולפת, שכינסה מסיבת עיתונאים לפני פיטורי מאות עובדים בבנק הפועלים. שלה. והודיעה שליבה אתם אבל זו זכותה לפטר - מותק את זה אנחנו יודעים לבד. למה הטרחת אותנו עד פה? המשיכה לעצבן אותי, כשרהב הוציא את מכתבי "שלי רעה" שלו. וגמרה לעצבן אותי, כשעזבה את הארץ בפולניות מתיילדת בנוסח "לא יודעים לפנק עשירים פה בארץ" כאילו לא הואשם בעלה לפני רגע בהטרדות. כן, כל הניו אייג' ברקע, לא יגרמו לה להראות פחות מניפולטיבית. גברת - אני לא טיפשה. את רוצה להמציא תירוצים? תתאמצי יותר.

- עיצבנה אותי גם שמרית אור, שהצדיקה את סרסורי הכליות בכתבה ב- YNET שאלנקק אח"כ. בגאווה גדולה היא מספרת שהם הצילו את חייה. יופי מותק. גם אתי מהבנק, רצתה להציל את חיי אחיה כשרמסה כספים של אחרים. אבל היא לפחות הביעה חרטה ושניהם היום בכלא. הייתי בהחלט מייחלת לחוקים דומים גם במקרה שלך. 

- מעצבן אותי גם שרון. אריק שרון הבלון, שמפריח בלוני אוויר בכל פעם שמופיע בטלויזיה. הוא לא יודע מה עושים בניו כדי להשיג לו כסף בחירות בזוי. הוא יוצא למבצעי נקמה הזויים, הוא מתעלם מהפקטור הכלכלי בבניה והחוסן של המדינה שלי. הוא חושב שאני מטומטת. וגם אתם. כן כולנו.

- מעצבן אותי ביבי, שאולי הגדיל לי את הנטו בשקל שישים, אבל הוציא את הכסף הזה מהפה של אלו שבאמת אין להם כלום וגם השבית את המשק טוטאלית, כבר הפסקתי לספור לכמה זמן והכל בשביל הפגנת כח חולנית לטובת האגו הבלתי שבע שלו.


 


כל הרשימה הזו ואני בכלל אסקיפיסטית. רואה רק מהדורות ציניות מקוצרות. קוראת ברפרוף חצאי כותרות ובורחת מכל שיחה פוליטית. זה בגלל עמנואל רוזן ורשימת האיוולת שלו, שהסכמתי לצרוך לכבוד חילופי הספרות ב- YYYY של התאריך.


 


לי היתה שנה לא רעה, כבר אמרתי. כן.
שנה מצויינת לכולכם. 

נכתב על ידי , 1/1/2004 01:11  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)