לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2004

פעם שלישית ואחרונה


שאני כותבת את הקטע הזה. פעמיים הוא נמחק ואם גם עכשיו, אז די. הוא לא צריך להכתב.

בפעם הראשונה יצא דווקא קטע משעשע (עכשיו לאקוני), בו מסופר איך אלי ואני, נכנסנו לחנות סקס. חנות סטרילית, באופן יחסי, ממוקמת ברחוב מרכזי ומואר, בשעה בה הרחוב שומם כמעט לחלוטין על אף מרכזיותו ובזכותה החנות בכ"ז היתה פתוחה.

אז נכנסנו.

לפני רגע דיסקסנו את יחסינו מיום הפגישה ההיסטורית ועד היום (זה דבר כזה של זוגות - אומרים שמחזק את הזוגיות, אנחנו רבנו למחרת)

היינו אחרי סרט וקפה

בערב חופשי מהילדים באחת מתקופות הגלות שלהם, אצל סבתא, מאות קילומטרים מאיתנו

אז נכנסנו

 

חנות צעצועים

במדפים, מסודרות, עשרות קופסאות מקושטות, מנצנצות ובתוכן צעצועים

פלסטיקים וסוללות

תמונות סטריליות של איברי מין

מכולת

התעצבנתי נורא

למה לעזאזל, בחנות הצעצועים ליד הבית שלי, אני קונה שפן צעצוע מפלסטיק, עם סוללה, בערך באותו הגודל, שגם קופץ, שר ועושה חיקויים, ב- 30 שקלים גג ופה הוא עולה פי - 10?

תגידו, פניה לרשות להגנת הצרכן, תעזור פה במשהו או שהם יתביישו ללכת לבדוק?

 

זה וגם בובה

פני ילדה בת 10

בלי גפיים

עם סיליקון גמיש וזוהר במקומות אסטרטגיים

יש משהו שמתגרה מזה? אני מתארת לעצמי שכן, אחרת לא היה מוצר בחנויות וגם עדיף שיתפרק על בובה ובכ"ז, תמונות קשות.

 

ייצאנו בידיים  ריקות

נרשמה אכזבה בגזרה הגברית

אולי בגלל זה רבנו למחרת

נכתב על ידי , 2/1/2004 13:12   בקטגוריות domestic, פורנו  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)