לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2004

הנה בא הסופשבוע ויש לי בית ריק


אין לי בית ריק וכל היום בו מסיבה. הילדודים קופצים על כל משטח שלא כואב ולפעמים גם על כאלה שכן.

קפיצות התאבדות בזעקות קורעות עור תוף אאאאאאה הצילו, 9 בערב. מה ביקשתי? שקט! קישתה לאמבטיה

פנים

ידיים

לצחצח שיניים

לבחור סיפור ולישון

דממה נפלה על הבית. נגמרה המסיבה ורק לאמא כואבת הבטן. סופש וכל המתחים של השבוע יושבים לי מתחת לסרעפת ודורשים לצאת, רצוי בצעקות. ממה אני מתוחה? בסך הכל אני מרוצה מחיי. מן טיפוס ירחי מרוצה. שבע. נינוח. זחוח.

 

לפני שני לילות חלמתי סרט. הפעם, תערובת מוזרה של סיוט מרחוב אלם פוגש קומדיה לסנובים. כל הלילה ניסיתי לרדוף או לברוח ממפלצת. ממש לפנות בוקר, בסצנת הסיום, המפלצת נותרה ספונה במין קיטון עלוב. רזה ומורעבת, עיוורת, חרשת, עם שני משרתים: קיפוד וציפור. הקיפוד הזדחל על קצה סיר מהביל, מערבל מים מעופשים בעזרת כף עץ ארוכה. המפלצת הנהנה בראשה וברגע פואטי, התעופפה הציפור ודחפה את הקיפוד לסיר.

התעוררתי צוחקת.

הפרשנות שלי, אידיוטית מכדי לכתוב אותה פה, אבל אחרות יתקבלו בעניין.

 

אתמול בלילה, לעומת זאת, לא ישנתי כמעט בכלל. תפסה אותי אלרגיה מהגהנום וכל חצי שעה התעוררתי לחרחר את עצמי למוות. טוב שלא יצא דם. דברים לא נעימים אחרים דווקא יצאו.

קמתי לעבודה אחרי שלוש שעות שינה נטו, מוכנה נפשית לשעל את עצמי על כל יושבי המשרד. מתחייבת בלוף, לא לעשן, רק להיום. לא לקחתי קופסה למשרד רק כדי למצוא את עצמי מתחננת למקל עשן מכל קולגה מכור. כן, למרות המחיר - שם של "הוקנה" וסיפורי פרוייקט משמימים וכלום. גורנישט. אפילו לא שיעול חרחור קטנטן. בבית חזר, אפשר להרגע.

 

נכתב על ידי , 8/1/2004 22:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)