לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

בילי ומלחמתה במחשב הנורא


פרק א' - ביולי הלך לי המחשב.

כזכור, נסעתי לטיול שורשים וכשחזרתי גיליתי שאלי התגעגע אלי במיוחד. הוא חרש את אתרי הפורנו והצליח להדביק את המחשב בכל נגע וצרעת אפשריים ברשת. האחרון הציג ליצן מפחיד ומאיים שמחק את ה- HD ואולי עוד כמה דברים. בסופו של דבר, ה-bios שבק או אולי ה- tios קיצר, מעומס פעילות געשית. בכל מקרה, המחשב לא הסכים להדלק.

זה לא היה ממש דחוף כי קיבלתי מחשב נייד מהעבודה שהיתה לי אז, אבל אמרתי לעצמי במעשיות, שכדאי לקחת את המחשב לנפח ויש אחד כזה ממש חמוד ליד העבודה, אז למה לא.

 

פרק ב' - הנפח

למה לא? כי הילד החליף לי לוח האם לאחד עוד יותר דפוק מזה שהיה לי במקור, לקח 350 שקל וסגר את העסק בשלל תירוצי פריצה. המחשב נדלק אצלו במעבדה אבל אצלי בבית לא בא לו.

עדיין היתה לי עבודה, לכן עדיין לא מיהרתי לשום מקום. וכך שכב לו המחשב, כקופסא בלי תכלית. מעט בבגאז' של האוטו, מעט במרפסת והרבה במקומות מסוכנים ומעלי אבק.

מדי פעם הייתי מתקשרת לאותו נפח, מקללת אותו בגרוזינית ומבקשת את הכסף חזרה והוא בנועם הליכות ועדינות רבה עד מאד, היה מפציר בי לחפש ת'חברים שלי.

 

פרק ג' - נסיונות החיאה נואשים

כשכבר לא היתה לי עבודה, אמא שלי החליטה לסגור עניין ולקחה את הגרוטאה לזגג החביב עליה. הוא לקח 100 שח, הסתכל עליו מימין, עשה איזה הוקוס פוקוס ואמר: "הכל בסדר. עכשיו הוא עובד". בשמחה ובששון שולח המטען המקרטע חזרה לביתי, אולם ברגע שנכנס, סרב לעבוד ואמר בדממה: "זה סופי". 

לא הקשבתי לו, לא אמרתי נואש ולקחתי אותו להמטולוג שאומרים עליו שהוא הוגן במיוחד וגם אבא של מכרה שלי וגם הקליניקה מטר וחצי מפה ואין הוצאות שינוע. אחרי הצגה נאותה ומילות כיבושין, הכריז הדוקטור על מוות, המליץ על פירוק לחלקים ואפילו לא הסכים למעות. אכן - אמת בפרסום.

 

פרק ד' - מורטום שמורטום

למרות שקברנו ואפילו שמנו מצבה, עדיין היו כאלו שניסו להוציא הגזר. אץ לו רץ לו אליעזר, טכנאי מומחה וגיס מדרגה ראשונה והביא מחשב ישן בשלבי גסיסה דומים. הוא פשפש בקרביים, הרכיב קומבינת חלקים מתפקדים ואפילו קנה HD חדש ועל כל האופרציה הפרנקנשטיינית הזו, ניסה להתקין XP professional.

 

פרק ה' - סאגת ההתקנות

לא הלך. XP pro לא הסכים, גם XP home מאן ואפילו Win 98 נתקע. כך במשך חודש, כולל נסיעות הלוך ושוב לעיר הדרומית שבה הוא נמצא, כולל עשרות משחקי סנוקר לריחוך ושיכוך דעתה של מיקרודוזה אלת המחשבים הגדולה, מאות פירמוטים של אותו HD חדש ומסכן וחיר איין!  לבסוף באיזה רגע נדיר, הסתדרו הכוכבים בזווית הרמונית נכונה ונמצאה איזו גרסת XP שהסכימה לעלות, להישאר ולא להתרסק עם קרן שמש ראשונה של בוקר.

 

פרק ו' - פריירים לא מתים הם רק מתחלפים

שוב, כשהבאנו את המחשב הביתה, הוא לא עבד.

כן, הוא נדלק.

כן, win עלה.

אבל לא הצלחנו לחבר אותו לאינטרנט.

מסתבר שכנראה שיכול להיות שה- USB לא עובד.

 

התייאשנו ועשינו את המעשה ההגיוני היחיד שנותר

קנינו מחשב חדש.

 

נכתב על ידי , 2/2/2006 11:40   בקטגוריות מרקורי בנסיגה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)