לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2004

טיוטה - פוסט פמיניסטי - מה כן


אלו אינם נושאים פמיניסטיים:

1. גברים לא אשמים בהרגלית ההתקשטת של נשים

2. פורנו לא הופך משים לחפץ ואינו מנצל נשים יותר מתחומי עיסוק אחרים

 

 

ואלו כן:



  • חוקי נישואין בדת היהודית (אולי גם בדתות אחרות, לא מכירה). במיוחד אלו שגורמים לנשים להתחנן לגט
    פה יש דוגמה להסכם שיכול אולי לעזור.
  • השוואת שכר בין גברים לנשים 
    אולי אם נשים יפנימו שמותר ורצוי לדרוש שכר גבוה על עבודה.
    אולי אם מנהלים (בעיקר גברים) לא יצאו מתוך הנחה שאשה היא מפרנסת שניה בבית (עולם הולך ונעלם) ולכן לגיטימי לגמרי להציע לה משכורת נמוכה יותר
  • העלאת היוקרה של מקצועות נשיים מטבעם (מורות, גנות)
    בימות המשיח כשנפסיק להילחם ונפנה מעט יותר משאבים לחינוך (או מאידך, כשתפחת השחיתות).
  • הכרה בהוצאות משפחה - חקיקה שתקצה החזרי מס בעבור משכנתה ומטפלת.
    את זה אני באמת רוצה לראות קורה עוד בימי חיי.
  • חקיקה שתכיר בעבודתם של אנשים בבית, גם אם אינם שכירים/ עצמאים.
  • יש עוד, זו רק טיוטה.

העולם משתנה וכך גם חיינו. חוקים צריכים להשתנות בהתאם.

נכתב על ידי , 31/1/2004 18:10   בקטגוריות דעות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)