לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2006

סיבוביישן


פעמיים בשבוע, אפילו שלוש

אני עוטה מחלצות ויוצאת לי לכבוש

את הרצליה פיתוח ויד חרוצים

מתחם הבורסה וקריית עתידים דים דים דים

 

סיבוב במשרד, עושה לי קפה

הרבה חדרים צבוע ירוק/כתום/צהוב - יפה...

נכנסת לחדר, יושבת מולו (או מולה) מקשיבה לכל מילה לה ללה ללללה

 

אנחנו עושים פרוייקטים פיננסים

קיבלנו קצת כסף מרוברט וננסי

כתבנו תוכנה של יומיים פיתוח

בשנתיים וחצי. האפיון עוד פתוח.

עוד רגע יגיעו מליון לקוחות. 

או אלף, או מאה, או עשר. חמש. אחד לפחות. אחד לפחות. אחד לפחות.

 

ספרי לי עכשיו, גבירה הוללה

היכן הסתובבת ומה חיפשת ואיפה טיילת בביצה הגדולה

ואני מספרת בכחל ושרק ואותות ומופתים

לא חוסכת בדרמה. מוסיפה עוד פרטים, גדולים ויפים מגדלים נוצצים ציצים ציציצים

 

וכמה תרצי תמורת שירותייך

חושבת חוככת מעלה שורש שתיים

זורקת מספר (לפי טיב הקפה),

אומרת גמיש, נסתדר. יוצאת יפה.

עוד רגע יגיעו מליון הצעות

או אלף, או מאה, או עשר. חמש. אחד לפחות. אחד לפחות. אחד לפחות.

נכתב על ידי , 17/3/2006 09:16   בקטגוריות פואטיקה בגרוש וחצי  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)