לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

תמונות משפחתיות


1. אב מבוגר שהתרחק מילדיו בעקבות גרושים מאוחרים מכוערים ותנאי מחיה קשים, הגיע עם אשתו הישנה חדשה לארוחת מנגל, שלמחרת הסדר. אשתו, מעשנת בשרשרת כהרגלה ודוחפת את אפה הארוך בחטטנות: "נו... את כבר עובדת או שאת עדיין בחופש?". אני משנה נושא וחושבת שזה יעבוד. היא לא מבינה וצווחת בקול: "לא אמרת. את עובדת כבר?". אני זורקת "לא" בלאקוניות. "השוק קשה" היא ממשיכה. "השוק בסדר" אני עונה לה והולכת לבדוק אם צריכים עזרה במטבח.

כשתמה הארוחה, לפני העוגות, הפיצוחים והתה, האב המבוגר מזייף השתתפות בצער: "את לא עובדת עדיין" והנושא עולה מחדש. כולם מצקצקים בלשונם בתאום מעושה. "אוי אוי אוי". "קשה קשה" המקהלה מרימה את ראשה המכוער.

גראנד פינאלה - אני ממתינה שקולות האוי והאוח יתמתנו ושמה את המציאות על השולחן - "אז בואו נרחם עלינו ביחד".

המקהלה צוחקת במבוכה ואני יוצאת לבדוק אם צריכים עזרה במטבח. לא מדברים על זה יותר.

 

2. אח שעשה תפקיד בכיר. הסתכסך עם בוס חדש. נפל חזק. קרע את התחת 7 שנים בעבודת כפיים שחורה ועכשיו בדיוק התחיל תפקיד בכיר חדש עם הבוס הישן שתמיד האמין בו, מספר לכולם על המקום. זו חברה שרצה בלעדיו. הוא נכנס כמנכ"ל וצריך להוכיח את עצמו. שעתיים הוא מספר על האינטריגות והתככים, על פיטורים שהוא מתכנן. איך הוא נכנס לאחד לחדר והעיר לו על משהו קטן והאחד ענה לו "כן, אתה צודק".  וכך גם לאחר. בכל פעם שהוא אומר "כן, אתה צודק", העינים שלו בורקות. הוא מספר על משווק אחד שאמר לו "אני עוקב אחריך ואני ממש מעריץ אותך על הדברים שאתה עושה" וכולו זורח.

 

בדרך הביתה חשבתי שהגלגל מתגלגל

ומה יקרה לי אם פעם אומר למשהו "אתה צודק"? אני לא אמות מזה. משפט קטן מצידי, עיניים נוצצות אצלו והרבה בטחון פוליטי.

 

3. כשהגענו הביתה מהסדר, השעה היתה כבר 1 לפנות בוקר. מההרגל בדקתי מייל. מצאתי אחד מההורים שלי, מבקשים ממני למצוא להם מלון ברומא, עד 100 יורו ולשלוח להם את הפרטים במייל חוזר.

מצאתי אבל דף התשובה היה דו משמעי. בכותרת היה רשום "הזמנתך נקלטה" אבל מיד מתחתיה היתה הודעת שגיאה. משהו סטנדרטי של דאטאבייס קורס. כניסות נוספות לאתר הוכיחו שכולו קרס. טלפונים למרכז תמיכה בארץ, נענו בתקליט נוזף - הם לא עובדים בימי חג וגם לא בשעות כאלה ואם זה ממש דחוף, אני יכולה להתקשר לארה"ב. התקשרתי. תקליט של בזק בינלאומי, נזף בי שלא חייגתי נכון. חייגתי שוב. נזף שוב. ניסיתי מפעיל אחר. גם הוא התלונן עלי. ניסתי לברר מה לא בסדר במספר ואחרי רבע שעה התייאשתי ועברתי לאתר אחר.

מצאתי מלון נוסף, סימפטי ונחמד. הפעם ההזמנה נסגרה יפה. האישור הגיע למייל כמובטח ויחד איתו הגיע... אישור קבלת הזמנה למלון הראשון. למזלי הוא הגיע עם לינק לביטול. השתמשתי בו וכתוספת שלחתי מכתב עם בקשה לא לחייב אותי בדמי ביטול וצילום מסך של הודעת השגיאה.

לפנות בוקר הלכתי לישון וחלמתי על מלונות רוקדים ברומא.

אין מה להתלונן על שרות הלקוחות בארה"ב. יממה אחרי, קיבלתי מייל המודיע שלא יחייבו אותי בדמי ביטול.

נכתב על ידי , 15/4/2006 17:43  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)