לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

ענייני חיות


היום, בשובם מבית הספר, פתחו הילדים במתקפה משולבת.

 

מסתבר שביום שישי, יערך אצלם מבצע של תנו לחיות לחיות או אגודה אחרת מסוג זה, בו מביאים שלל כלבי רחוב ועזובה אל בית הספר והופכים כל ילד מעורב מצוי, ליוסי ילד שלי מוצלח המביא הביתה יופי של כלבלב.

או האימה.

אני כבר יודעת שלא יהיה רגע דל, במשך כל השבוע. ה' פצחה בסיפורי התעללות קשים שהיא ורק היא, בעזרתינו האדיבה, תוכל למגרם וי' הביא את הטיעון החזק שלו - "אמא, אבל זה בחינם".

 

ואני חשבתי שכבר עשיתי די למען החיות בסביבתי הקרובה, כשהואלתי בטובי וניקיתי את האקווריום.

מנסיון  קודם, נותרו לדגים שבועיים ימים לפני הפגישה המחודשת עם הים הגדול שבאסלה.

 

כך נראה האקווריום לפני (והסריח כמו ביוב עתיר שפכים פטרוכימיים)

 


היינו בגינה (למצולמים אין כל קשר אלינו)

 

 

מסתובבים סחור סחור                                                           ממתינים                              עפים

                                                                                         לתורנו לעוף                          באוויר

 

             

 

התבוננות מדוקדקת תראה כי בגינה הזו כמעט ואין צמחים. לעומת זאת, היא משופעת בילדים לבושים מוזר ובסבים חשודים.

נכתב על ידי , 14/5/2006 15:34   בקטגוריות תודה על הדגים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)