לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

מספרים - הי, למה לא בעצם


3 מברשות שיניים נמצאות בשימוש יומיומי

3 מברשות שיניים חדשות דנדשות, מחכות בארון לתורן

2.5 - הגיל שבו עליתי לארץ

3 ספרים אני קוראת כעת, בו זמנית. באנגלית. לא משהו.

3 תיבות מייל פעילות, יש לי

3 תיבות מייל, שאינן פעילות, רשומות על שמי

 

11 קילו שאני צריכה להוריד (גם 9 יהיו טובים לי מאד) (גם 5 לא רע)

4 חודשים שאני רשמית בדיאטה

3 קילו הצלחתי להוריד עד עתה (נטו) (6 ברוטו)

 

10 סיגריות אני מעשנת ביום ממוצע (היום חריג)

3 פעמים הפסקתי לעשן וחזרתי בגלל א' הקוסם שהמשיך להחזיק בהם

10 פעמים בחודש הוא מזכיר לי שלפני שהכרנו הוא הפסיק לעשן וחזר בגללי (אני לא מאמינה. לא ראיתי הוכחות)

 

18 - הגיל שבו התחלתי לראשונה

2 פעמים הוטרדתי ואני זוכרת

יותר מ- 20 - מספר הגברים שז- לפני שהכרתי את א' הקוסם וראיתי את האור (את רובם אני לא זוכרת)

10 שעות מהרגע שנפגשנו לראשונה ועד שנכנסנו למיטה

11 שנים מאז שהארוע ההסטורי התרחש

9 שנים מתוכם, נשואים

2 חודשים מהיום שנפגשנו ועד שעברנו לגור יחדיו

5 דירות החלפנו יחדיו

6 דירות החלפתי עוד קודם

 

102 -  ממוצע בגרויות

680 בפסיכומטרי שעשיתי בתיכון בלי קורס. מבחן אחרון עם ידע כללי וצורות. למזלי.

1 חודש - החזקתי מעמד בעתודה בטכניון. אדריכלות.

3 פרוייקטים לסיום תואר שהתחלתי ולא סיימתי לכתוב כי הסתמכתי על מקום העבודה ואז החלפתי עבודה

80 ממוצע תואר ראשון בהנדסה שעשיתי יחד עם (להתחתן, ללדת ולעבוד בסטארטאפ)

1 שנה שאני מנסה ללמוד ל- GMAT ובמקום, קוראת פוסטים

 

15 שנות נסיון בתחום פיתוח תוכנה, מאז ממר"ם (ברוטו)

12 נטו

9 מקומות עבודה מסודרים בהם שייפתי את נסיוני המגוון (לא כולל צבא)

6 תפקידים שונים

5 סביבות עסקיות, טכנולוגיות, שונות באופן מהותי

17,000 - שכר חודשי אחרון (לא כולל רכב והטבות סוציאליות)

22,000 - השכר הגבוה ביותר אליו הגעתי בתקופת הבועה ההוללת (לא כולל וכו)

6 חודשים שאני בבית. לרוב מרוצה.

יותר מ- 20 ראיונות שלא עברתי

 

2 ילדים

1 הריון

4 הפלות

 

34 חודשים שאני כותבת פה

402 פוסטים

40 פוסטים בערך, מחקתי מסיבות שונות

110בלוגים בקבועים שלי

18 מתוכם, לא פעילים חצי שנה לפחות ובכ"ז, יש תקווה

6 מהם פגשתי

5 פעמים שקלתי ברצינות למחוק הכל, לסגור את הבסטא וללכת בביתה שלי.

 

התחיל פה

נכתב על ידי , 20/5/2006 21:56   בקטגוריות חשיפה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)