לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2004

חוויות מהקאנטרי


כאמור, שילמנו הון קטן תמורת מנוי משפחתי שנתי לקאנטרי השכונתי. החלטנו להיות בריאים משו-משו וגם יש חוגים לילדים ובכלל להפוך למשפחה בורגנית מהפרברים לפי המודל הקלאסי. חסר לי רק הסינר הלבן הקטן ותסרוקת מנופחת והנה אני בכבודי ובעצמי, משפחת בריידי בשנות החמישים.

האמת, שאם כבר שנות החמישים, אני מעדיפה לוקיישן במרכז ניו יורק וגברים במגבעת.

קיצור, שלא ממש יש לנו הכסף לכל הבריאות הזאת, אבל עשינו חושבים שאם נפסיק לעשן, הרי שחסכנו פעמיים. גם המנוי מתקזז עם מחיר הסיגריות וגם הרווח בבריאות אינו עניין של מה בכך. שלא לדבר על בריאות הילדים והסיכוי להוריד את הסיכון לאסטמת נעורים. להילה, כבר יש איזו אסטמה של העור, עוד אחד בריאות לא באה בחשבון.

 

העניין עם מנוי כזה, שחייבים לממש אותו, אחרת מרגישים פריירים. לכן, ויתרנו היום על שנת שישי בצהריים, הכנו סנדוויצ'ים ופירות, שני בקבוקי מים, בגדי ים, מריטה מתבקשת ואודרוב לשלולית הכלור.

 

המשך יבוא (יש עמוק באדמה)

נכתב על ידי , 5/3/2004 21:26   בקטגוריות מים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)