לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2004

וירוסים עלי אללי


וירוסים תקפו אותי מכל העברים

על המחשב התיישב לי אחד CoolWeb - גם תוקע את הדפדפן על איזה אתר צ'יקמוק ובמיוחד לא מרשה לי להגיע לדף הבית שלי גם לא יורד עם שום אנטיוירוס

וגם קורא לעצמו Cool - ראיתם איזה חרא... חוצפן.

על הנשמה התיישב לי וירוס "אני חולה ואסור שאף אחד ירגיש"

ואיפשו למטה, התיישב לי וירוס שעושה חום, כאבים בכל הגוף וחלושס כללי

 

יום אחד קמתי בבוקר ואמרתי לי "בילי", כן, ככה אני אומרת לי בגוף שני "בילי, אם אין אני לי מי לי" גוף שני בחרוזים.

"הגיע הזמן שתתפסי פיקוד על חייך. זה לא נראה משהו בזמן האחרון ואם את לא מתאפסת על הסביבה, הסביבה עוד חלילה וחס, תתאפס עליך!"

דבר ראשון וקודם כל, לבשתי את חליפת הסופר מן שלי, חיכיתי עד אחרי העבודה ואז רק אז, התמוטטתי.

ישנתי לא יותר משעה ואז קמתי לפיפי - huge mistake.

אמור להיות פשוט. אלא שבשניה שיצאתי מהמיטה התחלתי לרעוד כמו שפן אנרג'ייזר על ספידים. חזרתי מייד ל- home base ופרצתי בבערת חום ספונטנית + פירכוסים. ללא הזיות לצערי. נחסכו ממני פינגווינים וורודים שטים בשמי פרחים אביביים.

כמה נח שאמא שלי באה לבקר, כך היה מי שיביא לי אקמול למיטה, יעשה לי תה, ישטוף כלים וגם את המטבח על הדרך.

OK, שלב א' עבר בהצלחה - אני חולה רשמית.

שלב ב' - ללכת לרופא:

קבעתי תור והגעתי אליו - רופא זקן ועצבני שבדק לי אוזניים, גרון וריאות בעודי חוזרת ומדגישה בפניו - דוקטור זה בכליות או בשלפוחית - איפושהו למטה. והוא מתעקש "את משתעלת?" "יש נזלת?"

זה כנראה רופא של טריק אחד ובסוף הוא אכן רשם אנטיביוטיקה.

 

בו זמנית, בחלק אחר של הפלאנטה - שדרגתי את כל האנטיווירוסים שיש לי וניקיתי את המחשב. איזה אנטיווירוסים מצויינים. מצאו אולי 3 וירוסים ועוד 5 סוסים טרויאניים. לא דגדגו ל- CoolWeb את קצה הגבה השמאלית.

 

היום - יומיים אחרי, אני לוקחת אנטיביוטיקה, אבל עדיין בחלושס בלתי תפקודי בעליל.

לעומת זאת, את המחשב תיקנתי וגם זו לטובה. מסתבר שיש איזו פרוצדורה מסובכת שצריך לבצע. הצלחתי.


הודעה לקוראים:

עמכם הסליחה, אבל אם אתם רגישים לענייני בנות, זה בדיוק הזמן לעבור למוסף הספורט.


OK - אחות יקרה, קוראה מזדהה,

אם עברת פרוצדורה פשוטה, שנקראת הוצאת התקן תוך רחמי והסימפטומים הגופניים שציינתי למעלה, נראים לך מוכרים, אנא שתפי אותי. אני חושדת שזו הסיבה לכל תחלואי.

וואלה, כמה שאני מבינה היפוכונדרים עכשיו. לך תאבחן איפה הבעיה כשכואב באיזה איזור לא מוגדר סמנטית כמו האגן. רגע, ספירת מלאי, מה יש לנו באיזור האגן: 1 רחם, 2 ביציות, 2 חצוצרות, 1 שלפוחית שתן, מעי גס, חתיכות של מעי דק ובטח שכחתי איבר או שניים. לאיזה רופא ללכת לעזאזל? רופא משפחה אמור לאבחן התחלתית לפחות אבל הוא מעדיף לדחוף אנטיביוטיקה. לגניקולוג כבר קבעתי תור. מה עכשיו? לפנטז על הגרוע מכל. מה יש פה: גוש ממאיר בחצוצרה השמאלית. לא רגע, סתימת מעי (לא הגיוני).

בטח מבינה אותם עכשיו. את ההיפוכונדרים. אם הרופאים בעצמם לא יודעים, נותר לנו רק לדמיין את סידורי הלוויה. 


לכל האנשים היקרים שדאגו לשלומי בתגובות לפסט הקודם

רוב תודות

ונשיקות

נכתב על ידי , 22/5/2004 14:41   בקטגוריות בכיה לדורות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)