לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2004

תשובות לשאלון השבועי



היכן בארץ היית רוצה לגור?
הייתי רוצה לגור במושב. במושב כזה שיש בו פיצוציה.
הייתי רוצה לגור במרחק שלא עולה על 5 דקות הליכה רגלית ממקום העבודה שלי ו-5 דקות הליכה מהים. האמת, הייתי רוצה לגור במושב ליד ים ולעבוד מהבית. שיהיה לי גראז' גדול ובו אבנה דברים. פסלי חמר קטנים וארונות עץ ענקיים וכל מה שיתחשק לי באותו רגע. יהיה לי בו מחשב ומטבחון קטן.
בבית יהיה מטבח ענק שבו אבשל בימים שלא אעבוד בגאראז'. ויתרוצצו בו כל הזמן אנשים. חברים שלי, של אלי ושל הילדים, שכנים וקרובי משפחה.
מי שיבוא יהיה מוזמן לעזור בבישול, בנקיונות ובבניה.
תהיה לי גינה ובבקרים אשתול בה שתילים, אשקה פרחים ואגזום. יהיו גם עצים: לימון, תפוזים, פקאנים, שזיפים.
יהיו המוני חתולים וכלב אחד. בולטרייר מנומר.

היית רוצה לגור בחוץ לארץ?

לא

היית רוצה לגדל את ילדך בארץ או בחוץ לארץ?
הייתי רוצה לגדל את ילדי במקום שבו לא יהיה לי אכפת מתי הם חוזרים. בסביבה שבה אהיה רגועה לגמרי ששום רע לא יארע להם, גם הרחק ממני.

מהו המקום הכי שנוא עליך בארץ?
מחנות צבאיים באשר הם
ובתי ספר אפורים כעורים

אתה טיפוס של עיר או קיבוץ/מושב?
לצערי אני טיפוס עירוני לחלוטין

מה דעתך על החיים בקיבוץ?
אחד בתחת של השני
מתה השיטה. החזירה נשמתה לבוראה והשאירה שרידים קרים של מה שאף פעם לא נועד להתקיים לאורח זמן. מטבעה מנוגדת לאופי האנושי.

נכתב על ידי , 25/5/2004 16:10  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)