לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2004

נזיד עדשים


שם יש פוסט ובפוסט תגובה של קיפוד על בכורים.

 

אני בכורה וכל חברותי הטובות בכורות. רק אלי ילד אמצע וגם שני הורי אמצעיים מכל כיוון שתסתכלו. שלושתם דליים. מקרה?

 

יש משהו בבכורות.

6 שנים גדלתי כמרכז העולם. אני עדיין מרגישה מיוחדת בשל כך (מרב טוענת שאני עדיין כועסת על אחותי על שנולדה).

באיזשהו מקום, בכורים גדלים בשפיצו של האולימפוס. כשנולד אח/ות, הם מרגישים שנפלו משם ובשאר חייהם מנסים לטפס חזרה. מן נכות שבאה בילט אין עם הסיטואציה.

לכן האמביציה. לכן הרצון לרצות.

 

הורים מתלהבים מבכור כי זו יצירתם הראשונה. הם רוצים שתהיה מושלמת. ההרגשה הזו נשארת גם כשכבר יש ילדים נוספים. הבכור עדיין נשאר הראשון ש: הולך לבית ספר/ לצבא/ לימודים גבוהים/ מוצא בן זוג/ מתחתן. את כל הדברים הללו הוא צריך לעשות על הצד הטוב ביותר. בכולם הוא צריך להצליח יותר מההורים. בכולם, יש רצון להשביע, יש דרך שצריך ללכת בה כדי לקבל את הליטוף. בכורים הם אנשי המיין סטרים. אלו שלא יפרצו גבולות. אלו שישארו קרוב לאמאבא כדי שיהיה ממי לקבל את האישור.

 

ילדי תאומים בני 5.5. הם גדלים כאילו הם בכורים וגם כאילו לא. שניהם מקבלים יחס של יחידים ומיוחדים בעולם כולו. מרכז ההויה של כל הסובבים אותם ובכל זאת הם לא לבד. יש להם אחד את השני לפרספקטיווה. שניהם מגלים סוג של אחריות אחד כלפי השני וגם כלפינו, ההורים. עולמם יהיה שונה? סביר להניח. ספק אם בגלל המיקום המשפחתי.

נכתב על ידי , 31/5/2004 23:34   בקטגוריות דעות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)