לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2007

גוצ'ה חדשה באבן גבירול 14


ושוב הגיעה חופשת הפסח
ושוב הילדים בגלות
ושוב אני וא' מנצלים זאת כדי לאכול קלמארי בלילה, במקום להכנס לטרחת ערב שגרתית
הוא אסף אותי מהעבודה ב- 9 בערב. זה לילה בעצם.
הבית היה מבולגן מדי וריק מדי אז הלכנו לאכול. פיצינו עצמנו בפרות ים. מו...
ב- Time Out היה אייטם קטן על גוצ'ה החדשה ואני זכרתי לה חסד סניף קודם בדיזינגוף. אז נסענו..
היה מדכא מעט ומעצבן כמעט, כי א' נוסע בטורים גבוהים. הוא מקלל כל נהג שמעז לסטות חצי סנטימ לנתיב לא לו ולי זה מציק.
חיפשנו חניה שעה ובסוף עצרנו בחניון כי התברר שהרחוב של הגוצ'ה, סגור לרגל שיפוצים. זה אומר שהוא ריק. הרחוב. ובכל זאת, המקום היה מלא.
פתוח פחות מ- 3 שבועות ומלא.
ביום שלישי, על שיפוצים, ממש חדש ומלא. שאפו.
ישבנו על הבר.
אין כמו לשבת על הבר כדי להרגיש את האווירה והאווירה בגוצ'ה משמחת. יש מוזיקה משמחת והברמן ידידותי והברמנית יפה, למרות שקצת פחות ידידותית. אולי זה בגללינו. ובעיקר, החברה ידידותית.
א' התחיל לדבר שם עם משהו שנראה כמו פליט הודו ואז התברר שהוא באמת פליט הודו ודקה וחצי ממסע נוסף לתאילנד, אבל ביום הוא עובד כעו"ד בבנק - מוזרויות החיים. העו"ד הזמין אותנו בסוף הערב לברולה עליו. ל- א' יש את זה.

אכלתי קלמרי-שרימפס 4 גבינות. המנה היתה קטנה מדי, מלוחה מדי והקלאמרי היה מעט צמיגי אבל נשלק בשלוק.
א הזמין קלמארי מטוגן בדיוק במידה, שהגיע עם רוטב שקראו לו אליולי אבל בעצם היה מיונז עם לימון בטעם תעשייתי. הקלמארי של א' עם הרוטב שלי, היו שילוב מנצח. משמועות - אני עדיין בלי פחממות והציפוי שלו היה אסור-אסור-אסור. א התענג גם על לחם שחור חם עם כדור חמאה (ממש בצורה של כדור גלידה) וקערית זיתים שהגיע על הבית.

זה בכ"ז היה ערב, אז לא טרפנו יותר מדי, אבל הצצנו הצידה ושכינינו לבר הזמינו קינוחים שהגיעו בגודל שהספיק לגדוד. עם הטירמיסו היה אפשר לכסות בלטה.
המקום מעוצב בנעימות בגווני תכלת וחום. השילוב הזה מיוחד. ז"א - לא משתמשים בו הרבה וזה טוב, כי יותר מדי ימאיס אותו מהר, אבל כשבמידה הוא מדליק וקלאסי בו זמנית. קלאסי עם טוויסט.
יצאנו בפחות מ- 100, על שתי המנות שלמעלה + קפה + תה אבל הטיפ היה נדיב ושווה כל שח.
נכתב על ידי , 28/3/2007 01:25  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)