לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

מחפשים את נמו


א' התקשר אלי היום בצהריים ושאל אם לקחתי איתי לעבודה את החתולה (היה איזה עניין קטן עם בלבול זהויות. ביום חמישי עוד חשבנו שנמו הוא היא ורק בשבת אשכיו הוכיחו לנו אחרת. לא התרגלנו ואנחנו קוראים לו חתולה והוא לחילופין) כי אני כבר כמה שעות ער והוא לא קפצה עליו ולא שרטה אותו עדיין.

זה היה הפתיח לאטרף של חיפושים שכלל הטרדת שכנות זקנות, הזזה של מכונות כביסה עם מיבש, חיטוט בפח אשפה ופזצת על שלוש חתולות ג'ינג'יות בוגרות שלא דומות לנמו בכלל, אלא רק מרחוק ובין השיחים ועת דוק ערפילי מכסה את הרישתית.

כל אותו הזמן, אני יבבתי במשרד וספגתי שלל עלבונות חתולים.

את מי זה מעניין שחתולים הם לא נאמנים, שהם בורחים, משירים שערות והורסים את כל הרהיטים בבית. חתולים זה שמחה ובמיוחד החתחתול הג'ינג'י הקטנטן שלי.

בשעות אחר הצהריים המוקדמות, אחרי שהילדים חזרו מבית הספר, הצטרפו בבכי ויללות לחיפושים ואז חזרו הביתה קצת לנוח, הגיח נמו מאחרי המקרר, התמתח, פיהק ורץ לקערת האוכל שלו.

"זה רק בגלל שידעתי שתאשימו אותי שזרקתי אותו, רק בגלל זה חיפשתי אותו בכלל" - טען א' ולקח אותו מידי, כדי להפוך אותו לצד שני ולהטריף אותו במשחק פרוע עם עכבר צעצוע ולו זנב ארוך ומתרוצץ.

 

The End

 

נכתב על ידי , 21/5/2007 00:25   בקטגוריות מיומנה של ערקית הבית, domestic  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)