לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2004

מיש מיצמיצ


אתמול, מזה הרבה הרבה זמן, החלפתי נחמה אחת באחרת ובמקום להפיג המועקה באוכל כהרגלי, החלטתי לנצל את הבחילה למסע קניות. במחוזותינו, מחוזות האנשים השמנים, קניות ממש לא עושה אפקט. וכשקצת רע על הלב, נוהגים לקנח. אבל מכיוון שלאחרונה, בשל הסיבות שפורטו בכל פוסט ופוסט וקצת כבר יצאו מהאף, אני סובלת מבחילות בכל פעם שתוקעת יותר מפרור, הגיע הצורך לנסות מנחמים אחרים. משמועות ידעתי על ה- shopping ואמרתי ננסה. התחלתי בקטן. סיבוב בעזריאלי עם כוונות לקנות לאחותי מתנה באיחור של שבועיים (יותר מדי חגיגות דורשות מתנה היו לה בחודש אחד, כך שהגעתי ליומולדת עם ריק מוחי ושום רעיונות למתנה נוספת. הצעות יתקבלו בברכה. מדובר על אשה בוגרת בגופה, בת 26 אביבים, שבדיוק עכשיו התחתנה) אני קניינית גרועה, זה ידוע, כי אחרי סיבוב בכל הקומה הראשונה, נעצרתי לנפוש בג'וסילנד ושם כן שם הרכבתי את המיצזגר האולטימטיבי ולהלן הרכיבים: מיצגזר מ- 2 גזרים גדולים עבים ושמנים 1 קיווי (אותי הכריחו לרסק עם הקליפה אבל אתם תתעקשו שיקלפו לכם, כן) 1 אגס (אותו כנ"ל עם הקליפה ולא להאמין לאגדת הויטמינים) קורט מיץ תפוזים והמרכיב הסודי - תמרים. הרבה תמרים, כמה שהיא שמה, תבקשנה עוד. תתעקשנה לעוד. כל זה בבלנדר חצי דקה, אולי שלושת רבעי ודי. הוראות שימוש - לגמוע לרוויה!   לאחר שנחתי מהמסע המפרך, יצאתי לסיבוב נוסף. פתאום אני רואה מבצע חיסול במשביר. יצאתי עם שתי שמלות מקסימות להילה, גופיה אחת ליונתן, 4 ספלי קפה מקושטי חרצית אחת גדולה ושום סט מצעי פלאנל לאחותי שהתברר כיקר הרבה יותר מדי לפלנל באמצע הקיץ.   הצעות בברכה כמו שכתבתי קודם ומהר, כן, אוטוטו אני אצלה בידיים חשופות מתנה בושה גדולה (אולי חוטיני) (אולי סכום) (תיק?)

 


עדכון 11/7:

קניתי לה סט 70's צבעוני של גופיה + סטרפלס + תחתון בוקסר קטנטן + עוד שני תחתונים.

נרשמה הצלחה, היה חיוך ושום עיקום אף.

היפ היפ הורי (שנה הבאה נלך על גרביים).

נכתב על ידי , 8/7/2004 17:22   בקטגוריות אוכל  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)