לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2004

איך כותבים נמר?


התחיל החופש הגדול

כן, אני יודעת שהתחיל מזמן אבל עד עכשיו הילדים היו בקיטנה, חזרו כל יום הלומי ברכה וזימברו לנו את האוזן עם שירי אגדו ועכשיו נגמרה. מוקדם נגמרה הקיטנה, השתמשו בתירוצי תשעה באב השחוקים אבל כשהקיטנה היא חינם בחסות הקאנטרי המקומי המושקע, אנחנו לא מתלוננים יותר מדי.

לא מתלוננים יותר מדי? בטח שמתלוננים! הילד גאון!

מהבוקר מבקש חיות ומאיית אותם מהראש

- אמא תגידי לי פיל

- פיל

- פה, יוד ולמד.

- איזה חכם, איזה גאון

 - תגידי לי חתול

- חתול

- חית, תו, וו ולמד

- כל הכבוד גאון של אמא

- אמא עכשיו תשאלי אותי איך כותבים נמר

- איך כותבים נמר?

- נון, מם וריש

פתאום הילה באה עם סרגל חיות - אמא תשאלי גם אותי איך כותבים שפן

נפל לי האסימון - יונתן תראה לי מה יש לך ביד

יונתן: אבל בכלל לא השתמשתי בזה, באמת

- טוב ממי, לך תקנח את האף.

- אבל קודם חיבוק ונשיקה

אח, איזה ילד גאון.





אותו אחד ממקודם: אמא, למה את לא עוזרת לנו לסדר? מה יותר חשוב: לסדר או לשחק במחשב? את צריכה לסדר גם את החדר שלנו, לא רק אנחנו. אני כל הזמן מסדר ומסדר ואת משחקת במחשב ואבא ישן והילה משחקת אני אברח מהבית הזה המחורבן! אני אעוף! אף אחד לא עוזר לי!

- לך לקנח את האף ממי.

נכתב על ידי , 23/7/2004 09:07   בקטגוריות יסורי החופש הגדול  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)