לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2004

וואלה, משעמיים


צירוף מקרים נדיר: שפלוטו נמצא בזווית של 35 מעלות עם אוראנוס בדיוק בתשעה באב יום בו נמדדו 35 מעלות בצל, גרמו לכך שאני חצי מובטלת. ררראבאק, מנובמבר אני פה ועוד לא היה לי יום כזה משעמיים:

 

ביקרתי בכל הבלוגים. הי, קראתי פוסטים מלפני חצי שנה. היה אז חורף, הייתם מאמינים?

יצאתי לאכול צהריים בבית וחזרתי.

קראתי את הכל המיילים בכל עשרת אלפי התיבות שפתחתי בחיי - ימבה ספאם, לא לזלזל. כמה הצעות להארכת פין בחורה יכולה לסבול ב- 10 דקות? כמה הצעות לעבודה בטוחה מהבית כזונת טלפונים שובבה (במיוחד כשהשיחות על חשבוני והתשלום שותף פלוס 30)?

יצאתי לעשן.

שוטטתי בכל הפורומים. לא הייתי שם חצי שנה וכאילו כלום. אותו שיעמום אטומי שבגללו הפסקתי לאט לאט להופיע.

יצאתי שוב לעשן.

ואז

כאילו משום מקום

נתקלתי בלינק הזה (צריך ללחוץ על המילה "הזה" שרשומה מימין לסוגריים. הסגולה עם הקו תחתי) יש שם סדרת אינטרנט שנקראת קוויקי והיא בעברית.

בתחילה התלהבתי.

כמה פרקים יש פה? 15 - נפלא, הנה חצי שעה אני שורפת יופי בלראות טלויזיה במחשב.

בחרתי את הראשון, לחצתי "לצפיה בפס רחב" ו... 

 

הקוראים הקבועים נועה מניני ואמיר דולצק - יוצרי הסדרה, תראו, זה לא זה:



  • יש אצלכם המון קלוזאפים עם הבעות משמעותיות
  • לא צחקתי אף לא פעם אחת.
  • הווליום של הפתיחה גבוה מדי, שומעים אותו בכל המשרד ואם מנמיכים לא שומעים את הטקסט. זה אינטרנט הלו - אנשים רואים אתכם בעבודה ולא רוצים להשוויץ בזה.
  • ולמה בכלל אין כיתוביות?
  • הדמויות מכוערות, חוץ מהכלב. רגע, זאת אמורה להיות סדרה מהחיים?
  • הבדיחות נמוכות, טוב זה אינטרנט למה ציפיתי? שוב אני מדגישה - לא צחקתי.
  • ולמה השמות שלכם לא מופיעים במקום יותר ברור? אני חייבת לצפות בכל הפרק ואז להספיק לרשום ברבע שניה אחרת אאלץ לצפות בעוד פרק... למה ההתעללות הזו? אי אפשר קרדיטים למטה בפס זורם? נו, כמו מבזקי בורסה בדה מרקר.

אחרי 4 פרקים ברצף נמאס לי. אמרתי פעם אחרונה ודי וצפיתי בפרק האחרון. לצערי אין שיפור, מלבד בתסרוקתו של השחקן הראשי. היא קוצרה באכזריות.

עדיין נמוך

עדיין לא מצחיק

 

בדיוק מתחת, MSN מצ'פרת את הגולשים (במלעיל) עם קליפים של עדי אשכנזי. לא ממש אמנות גבוהה וגם רואים את יאיר לפיד מדי פעם, אבל לפחות מצחיק. גם זה משהו.

 

נכתב על ידי , 27/7/2004 16:55   בקטגוריות ביקורת גלישה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)