לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

סנדוויץ מועדף


בגלל שהפסקתי לעשן, חזרתי לאכול  (פחממות)

ובגלל שחזרתי לאכול (פחממות) השמנתי נורא

ובגלל שהשמנתי נורא ממילא, מ'כפת לי מאיזה סנדויץ או שניים בבוקר ועוד כמה בערב

במיוחד מאילו שעשויים מטוסט של לחם דגנים, עליו סחוג ירוק, עליו סלט חצילים ירוק, עליו חציל קלוי ועליו פטה קשה - יאממי

 

זה של הבוקר, כבר היה יותר מתוחכם:

לחם דגנים קלוי + חצילים ירוק מעורבב עם פטה מעוכה + פרוסות דקיקות של מלפפון (כי העגבניות עוד לא הבשילו) - ממממ.. טוב.

(באופן טבעי, נגמרו החצילים)

 

מתבקש - הוראות הכנה קצרות לסלט חצילים ירוק. מתכון עם המון הפסקות לימי שבת נינוחים:

קונים חצילים קלים בסופר, מנקבים בהם חורים עם מזלג ושולחים לתנור בחום בינוני גבוה למשך כשעה, שעתיים עד שרך אבל לא יותר מדי (על הדרך אפשר להוסיף לתבנית גם פלפלים, כרובית, בטטה, קישואים ומה שיש במקרר)

כשהחצילים רכים ולא רכים מדי וגם התקררו קצת בחוץ, מקלפים אותם ומניחים במסננת להגיר נוזלים כשעה.

אח"כ מרסקים במיקסר עם מעט שמן קנולה, מלח ושום ויוצא מעדן נפלא בגוון ירוק בהיר אלא אם כן החצילים לא היו צעירים ואז יוצא מעדן מריר או נשרפו מדי בתנור ואז יוצא מעדן ירוק כהה, בכל מקרה קשה ממש להרוס את זה וטעים במיוחד עם בצל קצוץ ו/או עגבניה ו/או גבינה מלוחה כלשהי, במיוחד פטה.

נכתב על ידי , 16/10/2007 12:06   בקטגוריות domestic, אוכל  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)