לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

קציצות ברוטב קישואים *


זה היום ה- 201, השבוע ה- 29, החודש ה-7 להתהוותך.

 

אני קמה בבוקר ומכינה קציצות ממה שיש בבית: בשר טחון, שאריות פירה, 2 עגבניות רכות וקישואים. תמיד קישואים.

ערבבתי את הבשר עם שאריות הפירה, הוספתי ביצה אחת, מלח, פפריקה ושום. התערובת יצאה טיפה לחה, אז נתתי לה לנוח ולהתגבש ובינתיים הכנתי רוטב.

לקוביות בצל שכבר הזיעו 10 דקות בסיר, הוספתי פרוסות ורבעי פטריות, שיזיעו ביחד.

כשדרדלה, הוספתי קוביות של עגבניות רכות. ללא קליפה שעלולה להתקע בשיניים, אבל את הגעינים החמצמצים השארתי.

הוספתי גם קוביות גדולות של קישואים בלי קליפה. (חייבים להסיר את קליפת הקישוא. היא מרה, מגעילה ויכולה להרוס סיר שלם של תפארת היצירה)

מוסיפים מלח ונותנים לקישואים להוציא נוזלים.

בינתיים תערובת הבשר נחה דיה ואפשר ללבב ממנה קציצות שמנמנות, לצפות כ"א בפרורי לחם ולטגן בשמן רדוד במיוחד, עד שימצקו.

מוסיפים לסיר כוס וחצי מים רותחים, ומשליכים לתוכו את הקציצות המטוגנות, לשחיה של שעה בערך.

 

התקשרתי הביתה. אמרו שיצא מצויין. במיוחד על קוסקוס.

 

עוד 80 יום פלוס מינוס, תצאי לעולם

שתהה בקיעתך חלקה וקצרה ונטולת מכאובים מיותרים. לי ולך.


* מקום ראשון בחיפוש עוף עם קישואים - אם זה הז'אנר המנצח, אני הולכת איתו.

נכתב על ידי , 10/3/2008 15:02   בקטגוריות domestic, אוכל  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)