לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2004

צוואה


פרולוג: צוואה חשובה מכדי לא להיכתב. חשובה מכדי להדחף למגירה. לכן אני כותבת פה, למרות שלא ידועה לי שום סיבה להזדקק לה בקרוב.

 

אין לי הרבה רכוש. יש בית ממושכן ברובו. יש מעט כסף בביטוח חיים וקרן השתלמות. את הכל אני מורישה לבעלי וילדי בחלקים שווים. במקרה בו אני ואלי נמות יחדיו, האפוטרופוס של הילדים יטפל גם בכסף לטובתם (ז"א ישתמש בחלקו, עד חצי, להוצאות שוטפות ואת השאר ישקיע בתבונה), עד שיגיעו לגיל 18 ואז יתחלקו בשארית חצי בחצי ובתנאי שישמר סכום כסף בצד ללימודים גבוהים עבור כל אחד מהם.

 

במקרה ששנינו נמות, אני מעדיפה שהורי יגדלו את הילדים. אם ימנע מהם מסיבה כלשהי, אזי אתי - אחות של אלי, אח"כ אמא של אלי או מרב. מי שתיגרם לו פחות טרחה.

 

את בגדי יש לתרום לצדקה. את ספרי יש להחזיר למרב. את הציורים שלי אפשר לשמור באיזו מגירה עד שמישהו יתעניין בהם. את הבלוג יש לצרוב על דיסק ולשים באותה מגירה עם הציורים.

האפיונים שכתבתי, לא שלי לתת.

 

אפילוג: יופי של חשבון עשיתי ליום כיפור. לא ממש חשבון נפש, יותר בכיוון של ספירת מלאי.

טוב, שבשנה הבאה, יהיה לי גם משהו פחות גשמי להוריש.

נכתב על ידי , 25/9/2004 11:57   בקטגוריות domestic  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)