לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2004

תוכנית חומש


בסופש הזה דמיינתי לי חזון

דמיינתי סלונים ביתיים בעוד שלוש שנים מהיום ובהם במקום טלויזיה, מסך בד חכם.

על הקיר שממול הבד, יותקן מקרן קטן וסביבו, רמקולים סארוונד. מתחתיו תהיה ספה ובמשענת היד שלה, מדף ממנו ניתן יהיה לשלוף מקלדת ותא נסתר למחשב עם כרטיס טלויזיה. השלט יהיה גם עכבר.

מהספה, ניתן יהיה לשלוט על חבילת בידור שלמה שתשלח למקרן ותוצג על גבי המסך: טלויזיה, סרטים וגלישה באינטרנט.

הכל

גדול

מהספה

אל המסך שממול.

חווית משתמש אולטימטיבית.

אני שרועה בספה, גולשת בין אתרים שמציגים לי טלויזיה, וידאו, צ'ט, פורום, בלוגים - הכל. מה שאני רוצה, מתי שאני רוצה, באיכות תמונה חדה.

חמש שנים מהיום זה יהיה כל כך זול שיהיה אפשר להתקין אחד בכל חדר.

תחנת בידור מרכזית, תחבר את כל הבית לאינטרנט ובכל חדר כמו חשמל, יותקן גם כרטיס תקשורת אלחוטי.

fier wall יותקן ברמת הבניין וישלמו עליו כחלק משרותי ועד הבית.

בכל חדר תותקן ערכה ייעודית:

בחדר הילדים - ערכה לימודית דומה לתחנה משרדית של היום + ערכת בידור ולמידה מכוונת לרשימת אתרים מאושרת וסגורה. לילדים קטנים, ערכת משחק:  מסך כביס על הקיר ושטיח הפעלה.

בשירותים - עכבר, אוזניות ומסך קטן יותר. מכוון לאתרי חדשות ולהזמנה אוטומטית של נייר טואלט.

בחדר שינה - ערכת התעוררות וערכת הירדמות (דמיינו לבד).

בחדרים מסויימים לא צריך מקלדת כי בתנוחות מסוימות לא נח להקליד אבל תוכנות להמרת קול לטקסט יגיעו לרמת בשלות מספיק טובה להפצה ביתית. ואם כבר יש אחד כזה בכל חדר, אפשר להשתמש בו כמערכת תקשורת בין בני הבית. במקום לצרוח לילד בחדר ליד, שינמיך את המוזיקה, אפשר לשלוח לו מסר מיידי - אתה מנמיך או שאני משתקת לך את המערכת! (במקום להחביא לו את השלט תהיה לי סיסמא סודית)

הערכה במטבח תכיל מסך מגע שטוח (עם מקלון קשור בחוט כמו של הפאלמים למניעת כתמים) ורמקולים. היא תקושר לאתרי מתכונים ומוזיקה ותדע גם להקריא את המתכון בקול.

באמבטיה לא יהיה כלום - קצת שקט שיהיה פה.

נכתב על ידי , 2/10/2004 23:17   בקטגוריות domestic  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)