לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

נקודות


אתמול נזכרתי שיותר מדי זמן לא כתבתי ובעצם יש לי המון עדכונים כי אני בתקופה היפר דעתנית וכל מני דברים מרגיזים אותי והבמות הרגילות לא מספיקות לי. אז ככה:

 

1. הכי וותיק - "ראוי" ובהטיותיה השונות: ראויה, ראויים, ראויות וכו - המילה ששברה את השיא של "עצמוני" ומקפיצה לי את הפיוז. למרות שהבון טון הנוכחי קובע שיש להכחיש כל קשר להשרדות למרות שבשבת אין שום דבר יותר טוב לעשות חוץ מלצפות בחזרות מונוטוניות של משפטי דן-נעמה-ומרינה.

 

2. מזמן שאני מתעבת עורכי דין אבל לאחרונה צירפתי רופאים לקבוצת פסולי החיתון מטעמי בחירת פאקולטה

כל זה, בגלל שבמחלקות האלה דוחפים למתלמדים הצעירים הרבה יותר מדי משפטים בנוסח - אתם העידית, הדובדבן שבקצפת, הזבורית שבשמנת שמוציאות בסופו של דבר אנשים שעושים את עבודתם מוקפים בהילת יוהרה שמונעת מהם עצמם להיות בעלי מקצוע טובים יותר ומאיתנו, לקוחותיהם, לסבול משרות גרוע. עכשיו, אצל עורכי דין זה עוד מיילא, כי האדם הסביר יכול לעבור חיים שלמים מבלי להתקל בכזה ועוד יותר טוב, מאחיו הגדול והסופר יהיר - הוא השופט.

אבל עם רופאים זו בעיה, בעיקר כשדרים במשפחה אחת עם בעל היפוכונדר, ילדים וגם סבתא היסטרית שמנג'סת ללכת לרופא על כל אפצ'י של הילדים ומפקחת על הביצוע ובעיקר בהריון כשרוצים לראות מדי פעם מה שלום העובריקו בבטן.

אז מצאתי לי שיטה, אני באה לרופא מוכנה. ז"א אני עושה את כל עבודת ההכנה בבית: חוקרת וקוראת את כל מה שמוצאת על הסימפטומים, מאבחנת או מוצאת אילו בדיקות נדרשות לאבחון ובאה לרופא עם בקשה ברורה בנוסח "דר, תביא הפניה או מרשם כזה וכזה"

למרות כל אלו, לרוב, אני מעדיפה להזניח ולחכות שיעבור ובכל מקרה, לנסות ולהמנע מאנטיביוטיקה. הצלחתי כבר עם ההיפוכונדר והילדים, נראה איך  אצליח עם הקטנטנה כשתיוולד.

 

3. באותו עניין - קראתי כתבה על קרישי דם ונזכרתי שבמשך החודשים החמישי והשישי (בערך) נורא כאבה לי כף הרגל. זה לא היה כאב של שריר וגם לא של עצם וכרגיל חיכיתי שיעבור. התאור בכתבה של הכאבים הנגרמים מקרישי דם, היה דומה מאד למה שהרגשתי. 

נכון לשבועות האחרונים, אני כבר לא מרגישה את הכאבים האלה אבל הסכנה עם קרישים שהם מתחילים לנוע במחזור הדם ולעיתים רחוקות, גם נתקעים בלב (התקף), במח (שבץ) או בריאות (תסחיף ריאה). האחרון ממש הורג והבעיה עם התסחיף הזה, שאי אפשר לחזות אותו, אי אפשר למנוע אותו ומרגע שהתרחש, זה מוות בטוח ליולדת.

בד"כ נותנים לאנשים עם בעית קרשיות מדללי דם (אספירין וכאלה), אבל אני לא בטוחה שאני רוצה דם מדולל בזמן לידה - ארוע משפריץ דם לכל הדעות ואני גם לא בטוחה שיש לי בעית קרישיות או שבכלל זה היה קריש.

אני בטוחה שאני רוצה לבדוק ומסתבר שאפשר לעשות דופלר או אולטרסאונד לוורידים ולראות אם יש שם חסימה, אבל בשביל זה אני צריכה להיות באינטראקציה עם רופאים שסביר להניח יגידו לי לא להיות היסטרית (אני לא, אבל למה להם להתבלבל עם עובדות) ושהסיכוי מאד נדיר (אני יודעת) ושהבדיקה יקרה (מעניין לי את קצה הזרת). אם אמות אצטרף לאחוזון הקטנטן בסטטיסטיקה אבל אשאיר ילדים שיהיו 100% נטולי אם וחבל.

טוב, אני לא אתקפל על ההתנגדות הראשונה כן.

אצא למאבק בממסד הרפואי

 wish me luck

 

4. כמו מיליונים אחרים מסביב לעולם, גם אני לא מפסיקה לשמוע את אמי ויינהאוס. הראשון שלה (Frank, במיול הקרוב לביתכם)  אפילו יותר טוב.

 

5. הלידה מפחידה אותי.

בפעם הקודמת קייסרו אותי והוציאו ילדודים יפים ועגולים מבלי שסבלתי ציר בודד. הפעם נפלתי על השכל ואני רוצה את כל החבילה... בלי אפידורל ובלי לשכב במיטה ובלי שמתמחים יבואו למדוד לי את הפתיחה. עוד מטר וחצי בהחלקה והייתי יולדת בבריכה בבית, עם דולה או בלי, אבל את טיפת ההגיון שנשארה לי אני מפנה לבחינת בתי חולים. בינתיים בא לי על תל השומר כי עושה רושם שלא יתעסקו שם עם להכריח אותי לשכב במיטה ופעולות חודרניות אחרות. (אני לא מתחייבת. יכול להיות שברגע האמת אשתפן וצרח לאפידורל).

 

נכתב על ידי , 28/4/2008 14:30   בקטגוריות נו כבר  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)