לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מיקאקו


בשעה טובה, ביום שני הקודם, טפטפו לי המים באמצע הרחוב הראשי. ארוע, שתדלק שורה של אפיזודות מביכות, משעשעות ובעיקר כואבות, שסופן ביולדת אחת, קשורה לשולחן ניתוחים (בשנית) ותינוקת אחת פיצפונת, כחולה ודומה מדי לאחותי, שהביאו לי להריח, לנשק ולצרוב חזק בנשמה.

 

בשבת (שבו מלאו לי 36) הבאנו אותה הביתה והיום קראנו את שמה בישראל - מיקה. התינוקת הכי מתוקה ביקום.

 

היא כזו מתוקה, שהסוכריות באות אליה בחלום

היא כזו מתוקה, שהפרפרים מרחפים מעליה לבקש בה צוף

היא כזו מתוקה, שכשהיא בוכה, הקירות נסדקים ומטפטפים סיד

היא כזו מתוקה, שכשהיא יונקת, הציצי מתרוקן אבל הלב... מתמלא.

 

נכתב על ידי , 9/6/2008 18:09   בקטגוריות ילדים, נו כבר, domestic  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צער גידול הורים


אמא שלי חסרת סבלנות

מדי פעם היא רומזת שהשיליה שלי מזדקנת ועלול לקרות משהו לעוברית

מדי פעם, אני מאיימת לא לדבר איתה יותר

נכתב על ידי , 1/6/2008 16:19   בקטגוריות נו כבר  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לקפוץ לי על הבטן


אנשים מתקשרים לבדוק

נורא לא נעים לי לאכזב אותם ככה

אז אני מזמינה אותם לבוא לקפוץ לי על הבטן

אולי היא תצא


אמא שלחה אותי לרופא

לבדוק.

אמרתי לה: "בדיקות מיותרות הן דאגות מיותרות".

 

הייתי מאד משכנעת לעצמי

והחלטתי להבריז לאולטרסאונד שקבעתי שעה קודם

 

בכל מקרה היא איימה לבוא 

לקפוץ לי על הבטן

נכתב על ידי , 27/5/2008 14:50   בקטגוריות domestic, נו כבר  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נו כבר #456


הייתי כל כך בטוחה שאלד בשבת, שבחמישי חרשתי לעומק את כל אתרי הלידה והאמהות, כולל המחקרים האחרונים והגישות המתקדמות ודאגתי לערוך, להדפיס ולקחת הביתה מהמשרד, רשימה של כל מה שצריך: תכולת תיק בי"ח ורשימת שחרור ורשימת קניות.

בשישי, הקפתי את עצמי בכריות ובספר על חויות לידה ואמהות

וחיכיתי.

וחיכיתי

וקפצתי מהתרגשות לכל כאב סמלי בלתי משמעותי בעליל, בבטן או בגב או אפילו בזרת הימנית.

בשבת, כשכלום לא קרה

התעצבנתי נורא

 

ואז נזכרתי שיש לי עוד שבועיים לפי הספר ועוד חודש לגבול העליון ובכלל עדיף לי ילדה במזל תאומים ולא בשור

נכתב על ידי , 18/5/2008 14:37   בקטגוריות נו כבר  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נו כבר #345


לפני חודש, התחיל נימול עדין באצבעות.

שלשום - איבדתי חלק מהתחושה בקצות האצבעות.

כאילו התיבשה עליהם שכבה קטנה של דבק מגע

נכתב על ידי , 15/5/2008 10:44   בקטגוריות נו כבר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)