לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


היה איזה רגע בו שקלתי לפתוח את הבלוג הזה לעולם ואז חזרתי אחורה וקראתי מעט


טפי, כמה טנופת


הכל אמת ובכל זאת


ואיך אמשיך לשמור פה סודות כמוסים אם למגירה הזו לא יהיה מנעול?


 


טוב, אז בחודשים האחרונים הלכתי למכון אברהמסון מתוך מטרה להפסיק עם סוכר וגלוטן אבל בפועל יצא שנגמלתי מסיגריות דווקא


לא ללא כמה תופעות לוואי, המשמעותית שבהן היא דיכוי מלא של הליבידו. כן, בחודשים האחרונים הוא פשוט מת. ניתקתי קשר עם כל מאהבי. מחקתי את כל הפרופילים ונפנפתי בחריצות כל בדל של אופציה למשהו חדש. 


היה שקט


היה נעים


ולא היה כלום לכתוב עליו


 


לאחרונה הליבידו משפשף עיניו, מפהק ומתמתח... 

נכתב על ידי , 12/8/2012 23:28   בקטגוריות domestic, בנים בנים, גוף  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תגובה הולמת?


אבוא, אם אבוא, כשתצא מהבית

כשתגור לבדך ותמתין לבואי

אבוא, אם תקרא לי,

זכה ונרגשת

עם תיק ונרתיק, בסומק פראי

 

כשאבוא, לא אבוא לביתה של אחרת

לא אבוא בהסתר

לא אבוא בהחבא

כשתמתין לי פנוי בלי טבעת עוצרת

אופיע 

אגיע

במתק ונהי

 

בינתיים ארקוד ואשמח כמה בא לי

אצא ואבוא בבתי יזיזים

אנחם את נפשי, את גופי שיחם לי

וכל מהותי רק לטוב ונעים

 

 

 

נכתב על ידי , 15/12/2011 22:58   בקטגוריות פואטיקה בגרוש וחצי, אהבה ויחסים, בנים בנים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



BJ מנצח בגדול


אָת בָּאָה אֵלַי מֵהַלַּיְלָה

מֵרוּחָהּ בְּנוֹזְלֵי אַהֲבָה יְבֵשִׁים עַל גּוּפֵךְ

עִצְרִי עַל הַסַּף, עִמְּדִי מְבֻיֶּשֶׁת

מֵחַלּוֹנִי אַבִּיט בְּךָ, יָפָה וְנִרְגֶּשֶׁת

עִם בֹּהַק יָרֹק בָּפָּנִים.

לֹא אֶעֱנֶה לְצִלְצוּל פַּעֲמוֹן הַדֶּלֶת, לֹא אֶפְתַּח

אִסְפִי אֶת גּוּפְךָ, אֵת שָדַיִיך, מִמֶּנִּי וְהַלְּאַה

וְאֶת יָדַיִךָ

שֶׁרִפְרְפוּ אֶצְבָּעוֹת שֶׁל עֹנֶג עַל גּוּפוֹ שֶׁל אַחֵר.

 


 

אין כמו לנהל התכתבות וירטואלית סקסואלית עם גבר יצירתי וחכם

את השיר הזה קיבלתי ממש עכשיו מ - BJ כתגובה על התכתובת בפוסט למטה (וזה אחלה כי יום שלם התייסרתי מהאפשרות שיממש את איומו וינתק כל קשר) אני צריכה לחשוב על תגובה הולמת, רעיונות מישהו...?

נכתב על ידי , 15/12/2011 19:02   בקטגוריות בנים בנים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)